14:56 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وسایل حمل و نقل عمومی

کنترل دوره‌ای خودروهای عمومی با "سامانه ایمنی" ساخت محققان کشور
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از طراحی دستگاهی برای رصد خرابی‌های داخل اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: پایلوت این طرح در قالب نصب این دستگاه‌ها بر روی تعدادی از اتوبوس‌ها ایجاد شده است.
گزارشی از مراسم امضای تفاهم‌نامه وزارت نفت و شهرداری
پایگاه خبری راد: مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه حمل و نقل ریلی شهری مترو بین وزارت نفت و شهرداری تهران صبح امروز در وزارت نفت با حضور وزیر نفت، شهردار تهران و رئیس شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با هدف بهبود و ارتقای سفرهای درون‌شهری با مترو، دستیابی به اهداف قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و کاهش مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی برگزار شد.
وسایل حمل و نقل عمومی ظرفیت مسافران را ندارد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات حمل و نقل عمومی در تهران در زمان بارندگی گفت: پیش تر موضوع کمبود وسایل نقلیه عمومی در زمان بارندگی را به مسئولان اعلام کرده بودیم.
بنزین یورو ۴ با طعم یورو ۲!
پایگاه خبری راد: «بنزین‌های ما استاندارد نیست و علت واقعی آلودگی هوا تنها بحث کیفیت خودروها نیست بلکه علت اصلی آن، مساله کیفیت بنزین است. آزمایش‌هایی که بارها انجام شده است، فقدان کیفیت استاندارد در بنزین‌های مصرفی را تایید می‌کند.»
قرارداد توتال و رنو طبق برنامه پیش می‌رود
پایگاه خبری راد: رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: هیچ خللی در قرارداد توتال و رنو پیش نیامده و این قراردادها طبق برنامه پیش می‌رود.
صفحه قبل | صفحه بعد