05:52 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واردات نفت هند

آخرین آمار صادرات نفت ایران به آسیا/ هندی‌ها نفت بیشتری خریدند
پایگاه خبری راد: آمار کشتیرانی نشان داد واردات نفت ایران از سوی خریداران بزرگ آسیا در سپتامبر به ۱.۱۳ میلیون بشکه در روز رسید.
خط و نشان دوباره ترامپ برای خریداران نفت ایران
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، در واکنش به تصمیم کشورهایی مانند هند و چین برای ادامه خرید نفت از ایران، گفت: به حساب آن‌ها خواهیم رسید.
افزایش فشار هند برای معافیت از تحریم‌های ایران
به نظر می‌رسد که هند مطمئن است با وجود تحریم‌های آمریکا می‌تواند به واردات نفت ایران ادامه دهد که نشان‌دهنده مذاکرات فشرده میان دهلی نو و واشنگتن تا مهلت پنجم نوامبر است.
افزایش واردات نفت سه خریدار بزرگ آسیایی از ایران
پایگاه خبری راد: واردات نفت سه خریدار بزرگ آسیایی از ایران در ماه اوت افزایش یافت اما تحت‌الشعاع کاهش ۸۰ درصدی خرید کره جنوبی در آستانه تحریم‌های آمریکا قرار گرفت.
چراغ نفت ایران در کشور دومین مشتری روشن می‌ماند؟
پایگاه خبری راد: دو راهی هند از زمانی که آمریکا مشتریان نفت ایران را تهدید کرد اگر خرید نفت از ایران را ادامه دهند آن‌ها را تحریم خواهند کرد، درمورد ادامه خرید از ایران یا جایگزینی نفت ایران آغاز شد. هرچند به نظر می‌رسد هند راهی که به ایران ختم می شود را انتخاب کرده است اما از بیراهه‌های مسیر دیگر نیز غافل نیست.
جابجایی بازیگران بزرگ در صادرات نفت به هند/ ایران سوم ماند
پایگاه خبری راد: آمار منابع صنعتی و کشتیرانی نشان داد با روی‌ آوردن پالایشگاه‌های هندی به عراق برای جبران خرید کمتر نفت ایران، این کشور در اوت جای عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین صادرکننده نفت به هند گرفت.
هند: برای انتخاب نفت آمریکا به جای ایران هیچ معامله‌ای نکردیم
پایگاه خبری راد: یک مقام دولتی هندی اظهار کرد: هند روشن کرده که ملاحضات تجاری عامل تعیین کننده در واردات نفت خام از آمریکا است و خرید نفت از واشنگتن نباید جایگزینی برای نفت ایران دیده شود.
هند قادر به قطع واردات نفت ایران نیست
پایگاه خبری راد: درخواست‌های واشنگتن از کشورها برای قطع واردات نفت ایران دردسر عظیمی را برای هند به وجود آورده است.
 واشنگتن و دهلی‌ درباره واردات نفت ایران رایزنی می‌کنند
پایگاه خبری راد: یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن و دهلی‌ در حال انجام رایزنی‌های بسیار جزیی در خصوص توقف کامل واردات نفت هند از ایران هستند.
رشد ۵۶ درصدی واردات نفت هند از ایران
پایگاه خبری راد: آمارها نشان می‌دهد واردات نفت هند از ایران در اوت ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
جنگ قیمت نفت میان ایران و عربستان به راه افتاد
پایگاه خبری راد: رقابت میان عربستان سعودی و ایران در سیاست‌های قیمت‌گذاری نفت دو تولیدکننده بزرگ خاورمیانه‌ای آشکار شده است.
واردات نفت هند از ایران ۸۵ درصد بیشتر شد
پایگاه خبری راد: واردات نفت هند از ایران در نتیجه افزایش خرید پالایشگاه‌های دولتی این کشور در آستانه اجرای تحریم‌های جدید آمریکا، در ماه ژوییه حدود ۳۰ درصد نسبت به ژوئن و ۸۵ درصد نسبت به ژوییه سال گذشته رشد کرد.
واردات نفت آسیا از ایران کاهش یافت
پایگاه خبری راد: آمار دولتی و کشتیرانی نشان داد واردات نفت خام ایران از سوی خریداران بزرگ آسیایی در آستانه تحریم‌های جدید آمریکا علیه تهران، در ژوئن کاهش یافت.
ساعت‌های هوشمند ب.ام.و در راهند!
پایگاه خبری راد: مهارت‌های مذاکره هند به بوته آزمون گذاشته شده و این کشور همچنان تلاش می‌کند برای ادامه صادرات نفت از ایران، آمریکا را متقاعد کند.
ایران در صادرات نفت به هند از عربستان پیش افتاد
پایگاه خبری راد: وزیر نفت هند اعلام کرد ایران در فاصله آوریل تا ژوئن از عربستان پیش افتاد و دومین تامین کننده بزرگ نفت برای پالایشگاه‌های دولتی این کشور شد.