03:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هلدینگ ها

۴ پیشنهاد کمیسیون بازار پول و سرمایه و و مرکز پژوهش های اتاق برای نجات بورس
نماد برتر- کمیسیون بازار پول و سرمایه و مرکز پژوهش های اتاق ایران در راستای شفافیت بازار سرمایه، چهار اقدام فوری برای نجات بورس پیشنهاد داد.
موافقت هیات مدیره شستا با افزایش سرمایه ۶.۲ هزار میلیاردی از اندوخته
نماد برتر- شستا با غیبت ۱.۵ ماهه از تابلو معاملات از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه ۷۸ درصدی از محل اندوخته خبر داد.
۱۰ هلدینگ سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در بورس راه‌اندازی می‌شود
نماد برتر-زرندی: «راه‌اندازی ۷ هلدینگ سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و ۳ هلدینگ در بخش معدن هدف‌گذاری شده و گام‌های اولیه با اعمال ملاحظات قانونی در این خصوص برداشته شده که به زودی عملیاتی می شود.»
مدیر خوش نام بورس سکاندار هلدینگ بزرگ "دریک" شد / چند عرضه اولیه و ...
نماد برتر- حسین زارعی از مدیران خوشنام و باسابقه بازارسرمایه، مدیرعامل هلدینگ چند رشته ای "دریک" با 30 زیرمجموعه از صنایع مختلف شد و برنامه های چون عرضه اولیه چند زیرمجموعه را اعلام کرد .
افزایش سرمایه فوق سنگین ۴۲۶۸ درصدی شرکت اخراجی بورس از دو محل
نماد برتر- شرکت اخراجی از بورس و خارج از فرابورس از برنامه افزایش سرمایه فوق سنگین ۴۲۶۸ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
بازار سرمایه و امکان توزیع عادلانه مزیت اقتصادی
نماد برتر- روند اصلاح شاخص بورس برای مدت طولانی تداوم نخواهد یافت؛ چراکه اصولاً با توجه به ویژگی‌های اقتصاد ایران و روند رو به رشد تورم، بازگشت به قیمت‌های قدیم، رخ نمی دهد.
مشخصات کلی شرکت هزار میلیاردی و آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با سرمایه هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس درج و آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام شد.
شرایط خوب تاپیکو در بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول از افزایش ۵۰ درصدی فروش و سه برابری سود این هلدینگ در شش ماهه نخست سال گذشته خبر داد.
اطلاعات مالی بیش از 4000 هزار شرکت در یک پلتفرم داخلی
پایگاه خبری راد: گروه پارسیان هوشمند یک شرکت دانش بنیان در زمینه جمع آوری اطلاعات از بنگاه های ایرانی و ساماندهی آنها در پایگاه داده و تحلیل و گزارش دهی از وضعیت این شرکت ها است.
هلدینگ های ایرانی کمک حال شفافیت در بازار
پایگاه خبری راد: به دلیل ارزیابی ها و تمرکز هلدینگ ها بر روی مدیریت جامع، این بنگاه های اقتصادی از شفافیت عملکردی بیشتری بهره می برند.
بنگاه های ایرانی پتانسیل جهانی شدن ندارند
پایگاه خبری راد: اگر کشوری می خواهد اقتصاد خود را رشد دهد باید بنگاه های تجاری در حد جهانی داشته باشد که متاسفانه ایران از چنین امکانی بی بهره است.
برنامه بورس برای جذب هلدینگ های ایرانی
پایگاه خبری راد: هلدینگ ها می توانند با توجه به نظارتی که بر زیرمجموعه های خود دارند، باعث افزایش بهره وری و شفافیت در اقتصاد شوند.
نورپردازی به تاریکخانه اسرار!
پایگاه خبری راد: لیست مدیران چندشغله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار درحالی چندی پیش براساس وعده شریعتمداری، وزیر جدید این حوزه منتشر شد که بررسی جزییات این لیست‌ها، همچون نورپردازی بر تاریکخانه اسرار اطلاعات تاسف باری از وضعیت حاکم بر این شرکت‌ها را ارائه می‌کند.
در جواب شمایی که موفقیت دیگران را بر نمی تابید!
پایگاه خبری راد: میثم رضایی یکی از معدود افرادی بود که در قامت یک بازرگان موفق( که البته گویی موفقیت وی خوشایند برخی از دوستان نبوده است) و رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو بارها نسبت به نتایج تصمیمات عجیب دولتی ها هشدار داد.
در ۹ ماهه امسال تراز تجاری کشور منفی شد
پایگاه خبری راد: عضو هیئت رییسه فراکسیون توسعه صادرات غیرنفتی مجلس گفت: در ۹ ماهه امسال نسبت به سال قبل تراز تجاری کشور منفی و واردات از صادرات بیشتر شد که این علامت خوبی نیست و باید با اتخاذ تدابیر خوب این مشکلات حل شود.