03:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هفت تپه

وزیر کار در جمع کارگران نیشکر هفت تپه حضور یافت
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با کارگران این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.
 سازمان تأمین اجتماعی در حوزه شستا با دیوان محاسبات همکاری نمی‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس دیوان محاسبات کل کشور با بیان این که «سازمان تأمین اجتماعی با دیوان در حوزه‌ شستا همکاری نمی‌کند» گفت که گزارش تفریغ بودجه ۹۶ نشان دهنده‌ آن است که عملکرد موفقی در سال ۹۶ در حوزه فروش، صادرات و تولید نفت داشته‌ایم.
"اجاره به شرط تملیک" و "تعاونی" ترفندهای بعدی خصوصی‌سازی
پایگاه خبری راد: بروز انتقادات به نحوه واگذاری بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی باعث شد تا وزیر اقتصاد در جلسه هیات واگذاری‌ها علاوه بر ضرورت بازنگری در نحوه خصوصی‌سازی‌ها بر شیوه‌های "اجاره به شرط تملیک" و "شرکت‌های تعاونی" به عنوان راهکارهای جایگزین در خصوی‌سازی‌ها تاکید کند.
مهره‌چینی دولت در برابر خصوصی‌سازها
پایگاه خبری راد: تصمیم جدید وزیر اقتصاد در انتقال دبیرخانه اجرایی شورای عالی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ را می‌توان پیامی جدی مبنی بر ضرورت نظارت هرچه بیشتر بر اجرای خصوصی‌سازی تلقی کرد؛ خصوصی‌سازی‌هایی که حالا بعد از گذشت ۱۳ سال از آغاز آن به نظر شکست خورده می‌رسد.
در توسعه بازار کار موفق نبودیم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار معتقد است در طول چند دهه اخیر در زمینه توسعه بازار کار موفق نبودیم و در تامین معیشت و دستمزد کارگران و اقشار ضعیف خوب عمل نشده است.
دادستان کل کشور نتیجه بررسی‌ها درباره اسماعیل بخشی را اعلام می‌کند
پایگاه خبری راد: رییس دفتر دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور نتیجه اعزام هیات ویژه کارشناسی به خوزستان برای بررسی ادعای اسماعیل بخشی را اعلام می کند.
 مدیر عامل شرکت هفت تپه متواری نیست
پایگاه خبری راد: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان می‌گوید مدیر عامل شرکت هفت تپه متواری نیست.
 رییس سازمان خصوصی‌سازی به انتقاد مجلسی‌ها پاسخ داد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان خصوصی سازی به ابهاماتی مربوط به حواشی برخی از واگذاری‌ها که تعدادی از نمایندگان مجلس درباره‌اش صحبت کرده‌اند، پاسخ داد و گفت: استقلال و پرسپولیس هنوز صورت‌های مالی‌شان را به سازمان خصوصی‌سازی نداده‌اند.
 وزیر کار به مالک هفت‌تپه اولتیماتوم داد!
پایگاه خبری راد: تلاش مالک کارخانجات نیشکر هفت تپه در مرحله نخست باید آن باشد که با پرداخت حقوق به کارگران، به شرایط عادی برگردد.
چه عواملی بر روی بازار ارز تاثیر گذاشت؟!
پایگاه خبری راد: بازار ارز به سمت و سوی متعادل شدن حرکت کرده است. به دنبال آن ورود صادرکنندگان به عرضه ارز بسیار کمک خواهد کرد و این دو در کنار یکدیگر علاوه براین که به افزایش عرضه کمک می‌کنند، تقاضای مصنوعی و کاذب ارز را هم کنترل کرده و تعادل را به بازار برمی‌گردانند.
خبرهای خوش برای کارگران فولاد
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به امور بنگاه‌های مشکل دار از پیگیری وضعیت کارگران بازداشت شده هفت تپه و دستور وزیر کار برای آزادی تمام کارگرانی که در جریان پیگیری حقوق و مطالبات خود بازداشت شده‌اند، خبر داد و گفت: هفته آینده خبرهای خوشی برای کارگران گروه ملی فولاد خواهیم داشت.
مدیر عامل بورس به دلیل باطل شدن معاملات فرابورس عذر خواهی کرد
پایگاه خبری راد: در پی اختلال در هسته معاملات، هیچ یک از معاملات اوراق بهادار بازارهای فرابورس ایران مربوط به روز گذشته (سه‌شنبه) مورد تایید این رکن بازار سرمایه قرار نگرفت و مدیرعامل فرابورس از این بابت عذرخواهی کرد.
ماجرای نامه تشکر کارگران هفت‌تپه چه بود؟
پایگاه خبری راد: کارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه که ماه‌ها از دریافت حقوق و مطالبات خود عاجز مانده بودند، چندی پیش تصمیم گرفتند صدای خود را با اعتراضی چند روزه به گوش مسئولان برسانند. وزیر کار به محض آن که در جریان این رویداد قرار گرفت نماینده ویژه خود را اعزام و مامور بررسی ماجرا کرد؛ در نهایت با پیگیری‌های مستمر وزارت کار و همکاری مسئولان استانی، تلاش‌ها نتیجه داد و آرامش به اردوی کارگران هفت‌تپه بازگشت.
حقوق کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز پرداخت شد؟!
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور رسیدگی به بنگاه‌های شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و فولاد خوزستان جزئیات پرداخت مطالبات معوق کارگران این دو کارخانه را تشریح کرد.
کارخانه‌ها را فقط به خاطر پول واگذار نکنید!
پایگاه خبری راد: به اعتقاد یک کارشناس حوزه کار، خصوصی سازی در کشور باید در شرایط ثبات و پایداری اقتصادی و به شرط شفافیت عملکرد اجرا شود، زیرا در غیر این صورت دستاوردی برای کشور نخواهد داشت.