01:52 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نفوذ اینترنت

چالش ستاره مربع‌ها چگونه حل می شود؟
پایگاه خبری راد: بخشنامه اخیر بانک مرکزی در مورد اعمال محدودیت برای سیستم‌های پرداخت مبتنی بر کدهای USSD یا همان ستاره مربع‌ها باعث شد که این سیستم پرداخت بیش از گذشته زیر ذره بین کارشناسان برود و راهکارهایی برای حفظ امنیت این کدها مورد بررسی قرار گیرد.
پر و خالی شکافی از نوع دیجیتالی
پایگاه خبری راد: شکاف دیجیتالی همانند دیگر شکاف‌های ساختاری مانند شکاف صنعتی و یا خدماتی می‌تواند موجب ایجاد عقب‌ماندگی‌هایی در میزان رفاه شهروندان در نقاط مختلف کشور شود.
پیش‌بینی رشد ۳.۸ درصدی اقتصاد ایران
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده است که رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۱۸ حدود ۳.۸ درصد باشد و پیشنهاد کرده است که ایران و کشورهای منطقه وارد توافقات تجاری منطقه‌ای شوند و صادرات خود را افزایش داده و مانع ایجاد نوسان در تولید شوند.
در سال ۹۷ چقدر باید حقوق بگیریم؟
پایگاه خبری راد: در پنجمین ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد، همه شاغلان تمام وقت گروه‌های شغلی مختلف کشور می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شغلی خود از میزان حقوقی که باید سال آینده دریافت کنند آگاه شوند.
احتمال برخورد با یک شرکت بزرگ فروش اینترنتی
پایگاه خبری راد: بعد از عدم صدور مجوز برای فعالیت‌ یک شرکت بزرگ فروش اینترنتی محصولات آرایشی، بهداشتی و نوشیدنی از سوی دستگاه‌های متصدی، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: درصورتی که اثبات شود واحدها از نماد اعتماد الکترونیکی صادر شده در امور تایید نشده استفاده می‌کنند به عنوان متخلف با آنها برخورد می‌شود.
رشد ۳۵ برابری دسترسی به اینترنت در کشور
پایگاه خبری راد: سرانه دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت طی چهار سال گذشته از رشد ۳۵ برابری برخوردار و به ۳۵ کیلوبیت بر ثانیه رسیده است.
صفحه قبل | صفحه بعد