13:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ یورو

افزایش قیمت ارز در بانک و بازار
پایگاه خبری راد: قیمت دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی امروز (۱۰ بهمن) با افزایش همراه بود و یورو نیز در صرافی‌ها وارد کانال ۱۴ هزار تومان شد.
یورو مسافرتی گران‌تر از بازار آزاد‍!
پایگاه خبری راد: قیمت دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی امروز (9 بهمن) با افزایش همراه بود و یوروی مسافرتی نیز حدود 300 تومان گران‌تر از بازار آزاد فروخته می‌شود.
نرخ یورو در اولین روز زمستان
پایگاه خبری راد: نرخ یورو در بازار ثانویه امروز (شنبه، یکم دی) با کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته به ۹۳۹۱ تومان رسید.
قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز دی‌ماه چند؟
پایگاه خبری راد: قیمت ارز، طلا و سکه در بازار امروز روند تقریبا با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرد تا این امید را زنده کند که زمستان نیز پا جای پای پاییز در مسیر ارزانی بازارها بگذارد.
قیمت دلار در اولین روز زمستان
پایگاه خبری راد: در حالی که روز چهارشنبه هفته گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها پنج رقمی شده بود، بار دیگر این نرخ به زیر ۱۰ هزار تومان سقوط کرد و امروز بانک‌ها هر دلار آمریکا را ۹۹۰۰ تومان می‌خرند.
قیمت یورو 9500 تومان در 25 آذر ماه!
پایگاه خبری راد: نرخ یورو در بازار ثانویه امروز (یک‌شنبه، ۲۵ آذر) با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۹۵۰۸ تومان رسید.
ترمز افزایش قیمت یورو در نیما کشیده شد
پایگاه خبری راد: نرخ یورو در بازار ثانویه امروز (‌شنبه، ۲۴ آذر) با کاهش قیمت نسبت به سه‌شنبه (۲۰ آذر) به ۹۶۷۰ تومان رسید.
 قیمت یورو در بازار ثانویه صعود کرد!
پایگاه خبری راد: نرخ یورو در بازار ثانویه امروز (سه‌شنبه، ۲۰ آذر) با افزایش قیمت اندک نسبت به یک‌شنبه (۱۸ آذر) به ۹۷۱۸ تومان رسید که بررسی آن حاکی از سیر صعودی قیمت یورو در هفته‌های اخیر در بازار ثانویه است.
قیمت یورو در یازدهم آذر ماه
پایگاه خبری راد: نرخ یورو در بازار ثانویه امروز(یکشنبه، ۱۱ آذر) با افزایش قیمت نسبت به چهارشنبه هفته گذشته(۷ آذر) به ۹۴۴۰ تومان رسید.
افزایش حجم معاملات نیمایی/ یورو ۹۱۸۱ تومان شد
پایگاه خبری راد: نرخ یورو در بازار ثانویه امروز (شنبه، ۳ آذر) با افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته به ۹۱۸۱ تومان رسید و در عین حال حجم معاملات در سامانه نیما امروز رشد قابل توجهی نسبت به هفته گذشته داشت.
در روز ۲۷ آبان قیمت طلا، سکه و ارز چند؟
پایگاه خبری راد: امروز در بازار طلا قیمت‌ها تا حدودی روند افزایشی داشت همچنین نرخ یورو مسافرتی هم هزار تومان بالا رفت و بانک‌ها نیز دلار را با افزایش ۸۰۰ تومانی نسبت به دیروز تا ۱۱ هزار و ۸۱۸ تومان می‌خریدند.
بازار طلا، سکه و ارز در نخستین روز هفته
پایگاه خبری راد: بازارهای پرهیاهوی طلا، سکه و ارز نخستین روز هفته را در حالی شروع کردند که بازار ارز روند کاهشی هفته گذشته را ادامه داده و در بازار طلا نیز قیمت سکه در محدوده چهار میلیون تومانی در نوسان است.
کاهش 1500 تومانی نرخ یورو مسافرتی!
پایگاه خبری راد: نرخ یورو مسافرتی امروز حدود ۱۳ هزار تومان است که ۱۵۰۰ تومان نسبت به هفته قبل کاهش دارد.
تغییر نرخ ارز پتروشیمی‌ها در نیما!
پایگاه خبری راد: نرخ دلار در بازار آزاد روند کاهشی در پی گرفته است و روز پنجشنبه وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد. این در حالی است که نرخ ارز در سامانه نیما فعلا طبق روال سابق است، چنانچه نرخ ارز در نیما کاهش پیدا کند، نرخ ارز صادراتی شرکت‌های پتروشیمی نیز تغییر خواهد کرد.
یورو در بازار ثانویه چند است؟
پایگاه خبری راد: نرخ یورو در بازار ثانویه امروز(یکشنبه، ۲۰ آبان) با کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته به ۸۹۲۲ تومان رسید.