01:50 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نائب رئیس

تغییرمدیرعامل بورس صحت ندارد/زمان اولین جلسه هیات مدیره جدید+معرفی نمایندگان
نماد برتر- دو عضو شورای عالی بورس و هیات مدیره بورس تهران، برکناری علی صحرایی را تکذیب کردند و زمان و دستور اولین جلسه هیات مدیره جدید و 7 نفره بورس تهران مشخص شد.
سه عامل موثر در شکل گیری تقویت تقاضای معاملات آخرین روز هفته
نماد برتر- با پایان معاملات امروز به نظر می رسد با حضور جایگاه بازارگردان تا حد زیادی از رفتارهای هیجانی کاسته شده و سه عامل در شکل گیری تقویت تقاضا موثر واقع شدند.
پیش بینی اقبال چهار صنعت مهم و تعادل نمادهای پرظرفیت گروه های کوچکتر
نماد برتر- امروز با تقاضای تمامی گروه ها و برچیدن صف های فروش برخی نمادها، انتظار می رود در هفته پیش رو معاملات ۴ صنعت مهم با اقبال روبرو و نمادهای پرظرفیت گروه های کوچکتر نیز به تعادل برسند.
مجلس پیگیر عرضه کامل فولاد کشور در بورس کالا
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید که با توجه به بررسی های انجام شده نباید در عرضه خودروهای پرتیراژ در بورس کالا تعلل کرد، چراکه این اتفاق موجب از بین رفتن تقاضاهای کاذب و شفافیت قیمت می شود.
مشکلات این روزهای سیب زمینی کاران اردبیل
نماد برتر- نائب رئیس مجلس با اشاره به اینکه مجلس به مشکلات سیب‌زمینی‌کاران ورود کرده است، گفت: با هدف حل مشکلات سیب‌زمینی‌کاران درصدد هستیم قیمت خرید تضمینی سیب‌زمینی را افزایش و بخش عمده‌ای از مطالبات آنان را برطرف کنیم.
منافع مشاورین املاک در تورم بازار مسکن نیست/مجلس قانون نظام صنفی را اصلاح کند
نماد برتر- نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک با بیان اینکه منافع مشاور املاک ها در تورم بازار مسکن نیست، گفت: مجلس باید به قانون نظام صنفی ورود و آن را اصلاح کند تا هر فردی نتواند پروانه کسب در این حوزه را اخذ کند، مجوز فعالیت باید به افراد دارای تجربه و صلاحیت داده شود اما متاسفانه در حال حاضر هر فرد با سوادی می تواند مجوز فعالیت در این صنف را کسب کند.
۶۰ درصد معاملات بورس در اختیار سهامداران حقیقی است
نماد برتر- نائب رئیس هیئت مدیره بورس تهران گفت: بر اساس آمار واطلاعات موجود از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه جاری بیش از ۶۰ درصد معاملات چه در سمت خرید و چه در سمت فروش مربوط به اشخاص حقیقی بوده است.
تفاوت کوپن با کالابرگ الکترونیکی چیست؟
نماد برتر- کوپن برای بیشتر مردم یادآور صف ‌های طولانی برای رسیدن به شکر و روغن و سایر کالاهای اساسی است، اما به نظر می‌رسد با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی کشور، در صورت اجرای این طرح، بتوان معایب آن در گذشته را تا حدودی برطرف کرد.
دولت هزینه بازرسی اصناف را پرداخت کند
پایگاه خبری راد: نائب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: دولت هزینه‌های لازم برای بازرسی و نظارت بر اصناف را فراهم کند.
ردپای تصمیم‌های نادرست در نابسامانی‌های اقتصادی/ تحریم بازیگر نقش اول نیست
پایگاه خبری راد: نائب رئیس سازمان ملی کارآفرینی اعتقاد دارد که رد پای سیاست‌گذاران و اتخاذ تصمیمات نادرست در مواجهه با مشکلات، عامل بروز بخش قابل توجهی از آشفتگی‌های این حوزه در سال ۱۳۹۷ بوده است.
وتوی قانون هوای پاک به نفع موتورهای فرسوده!؟
پایگاه خبری راد: دولت تعویق یک ساله در اجرای قانون اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده را ابلاغ کرد ابلاغیه‌ای که صدای اعتراض محیط زیست را درآورد و آه از مراکز اسقاط بلند کرد.
هشدار نسبت به بیکار شدن 20 هزار منبت کار ملایر
پایگاه خبری راد: مدیر توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی در خصوص توسعه زیرساختی شهرک مبل و منبت ملایر، گفت: با توجه به مشکلات مطرح شده، در یک بازه زمانی کوتاه مدت نمی ‌توان همه مشکلات را حل کرد بنابراین مسائل و مشکلات باید اولویت‌بندی شوند.
تعیین تکلیف 13 هزار خودروی وارداتی دپو شده !
پایگاه خبری راد: وقتی با گمرکی‌ها صحبت می‌کنم از حضور مجددش در این مکان ابراز خوشحالی می‌کنند و می‌گویند حل مشکلاتمان به دست او ممکن است. همه‌شان معتقدند باوجدان است و برای مردم هر آنچه از دستش بربیاید دریغ نمی‌کند؛ علم این کار را به‌اندازه کافی دارد و اگر می‌گویند آقای دکتر قطعاً لایق است و دکتر بودن تنها عنوانی روی مدرکش نیست.
افزایش حق مسکن، پیشنهاد دولت
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از برگزاری نشست شورای عالی کار در هفته آینده خبر داد و گفت: در این نشست قطعا به مذاکرات جدی دستمزد کارگران ورود خواهیم کرد.
فروش اموال سازمان تامین اجتماعی و شستا راهکار نیست!
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با بیان اینکه جامعه کارگری مخالف فروش شرکت‌های شستا است، اصلاح ساختار و تغییر مدیریت‌های زیرمجموعه‌های شستا را خواستار شد.