03:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میزان خرید

رفع محدودیت‌های خرید صنایع کوچک از بورس کالا
نماد برتر- سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با پیگیری‌هایی که وزارت صمت با بورس کالا انجام داده است، صنایع کوچک می‌توانند با توجه به محدودیت‌های موجود، خرید سه ماهه را به ‌صورت یکجا و ماهانه انجام دهند، چون میزان خرید صنایع کوچک با بزرگ متفاوت است و این مشکل همواره در سطح بنگاه‌های کوچک و متوسط وجود دارد.
ادامه خریدهای پرحجم سهامداران حقوقی
نماد برتر- سهامداران عمده همچنان به خریدهای خود ادامه دادند و هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه را با انتقال بیش از ۲.۵هزار میلیارد تومان به پرتفوی خود سپری کردند.
میزان سهمیه خرید محصولات پتروشیمی از سامانه بهین یاب ابلاغ شد
نماد برتر- مدیریت عملیات بازار شرکت بورس کالا میزان سهمیه خرید از سامانه بهین یاب محصولات پتروشیمی را ابلاغ کرد.
کارنامه مهر ماهِ کارگزاری‌ها
نماد برتر- شرکت‌های کارگزای فعال در بازار سرمایه خرید و فروشی بالغ بر ۳۸۱ هزار میلیارد تومان را در کارنامه مهرماه خود ثبت کردند. این عملکرد سبب شد تا نهادهای مالی مزبور طی دوره ۷ ماهه نخست سال جاری، خرید و فروش ۳۳۴۵ هزار میلیارد تومانی سرمایه گذاران را در اوراق بهادار شاهد باشند.
افشای سود هزار میلیاردی سهامدار حقوقی‌ وابسته به دولت
نماد برتر-عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به خروج از زیان بسیاری از بانکهای ورشکسته بورسی و نمونه‌ای از تخلف شرکت حقوقی از اصلاح ساختار بورس خبر داد و گفت:مسئولانی و متخلفین مجازات می شوند.
مجلس اقدام فوری و راهبردی لغو تحریم‌ها را تصویب کرد / تکلیف سه ماهه دولت
نماد برتر- طرح یک فوریتی مجلس در اقدام فوری و راهبردی لغو تحریم‌ها در مجلس تصویب و دولت مکلف شد در صورت عدم عادی شدن روابط بانکی اروپا و خرید نفت طی ۳ ماه ، پروتکل الحاقی را متوقف کند .
«حکشتی» در دام حقوقی
نماد برتر- وعده حمایت حقوقی ها از بازار سرمایه بارها شنیده شده اما در عمل آنچه که اتفاق افتاده خلاف وعده ها بوده است.
عاملان گرانی طلا در سال آینده
نماد برتر- رفینیتیو متالز ریسرچ پیش بینی کرد در سال میلادی آینده تقاضا برای طلا از سوی صنعت جواهرات و بانکهای مرکزی به میزان چشمگیری کمتر خواهد بود اما سرمایه گذاران با خرید و نگهداری مقادیر زیادی طلا، باعث می شوند قیمتها بالا بمانند.
کاهش ۴ درصدی خرید گندم در لرستان
نماد برتر- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از خرید بیش از ۲۸۷ هزار تن گندم در استان خبر داد.
کاهش شدید خرید خانه در آمریکا توسط چینی ها
نماد برتر-با وجود افزایش خرید خانه توسط چینی ها در دیگر کشورها، این مساله در آمریکا برعکس بوده است.
ایرانی ها در صدر خریدان ملک در ترکیه
نماد برتر- به مانند ماه های قبل، ایرانی ها بیش از هر ملیت دیگری در ترکیه خانه خریده اند.
اصلاح سهمیه مواد پتروشیمی مورد مصرف در صنایع نساجی/ کاهش ۵۰ درصدی سهمیه PP نساجی در یک هفته گذشته
نماد برتر- مدیر کل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با اجرای برنامه اصلاح سهمیه مواد پتروشیمی مورد مصرف در صنایع بر اساس آمار تولید و میزان خرید سال قبل، در عرضه هفته گذشته بورس شاهد کاهش ۵۰ درصدی سهمیه های دریافتی بودیم.
کارنامه قبول کارگزاری‌ها در شهریور ماه
نماد برتر- بررسی فعالیت ۱۰۹ شرکت کارگزاری فعال در بازار سرمایه طی دوره یک ماهه شهریور ماه ۹۹، نشان دهنده کسب درآمد بیش از ۴۶۳ هزار میلیارد تومانی این نهادهای مالی از خرید و فروش سهام، اوراق مشتقه و اوراق بدهی است؛ البته در این آمار میزان خرید و فروش در بازار صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس نیز توسط این صندوق‌ها درنظر گرفته شده است.
حمایت حقوقی ها از بورس در هفته فروش حقیقی ها
نماد برتر- بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای نرخ جدید و تغییرات نحوه محاسبه سپرده قانونی بانک‌ها و موسسات اعتباری را اعلام کرد.
چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نشد؟
نماد برتر- مدیرکل صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در پاسخ به اینکه چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نمی‌شود، گفت: برخی آمارها نشان می‌دهد میزان تولید با میزان نصب در منازل تطابق ندارد. وقتی میزان نصب کمتر است یعنی یا کالا در انبارها مانده یا افرادی لوازم خانگی را خریدند و در گوشه منازل احتکار کرده‌اند.