11:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میبد

صادرات انار میبد از استان‎های دیگر
پایگاه خبری راد: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد با اشاره به کاهش 20 درصدی محصول انار باغات این شهرستان به دلیل خشکسالی و آفت مگس مدیترانه‌‎ای، اعلام کرد: نبود صنایع بسته ‎ بندی مناسب در میبد باعث شده تا انار شهرستان از طریق استان‎های دیگر به سایر کشورها صادر شود.
تعدادی از مسئولان مرموزانه در دستگاه‌های دولتی فساد می‌کنند
پایگاه خبری راد: بازرس کل استان یزد، بی‌اعتمادی مردم از مسئولان را ناشی از سهل‌انگاری بعضی از مدیرانی دانست و گفت: تعدادی از مسئولان به صورت مرموزانه و زیرکانه در دستگاه‌های دولتی فساد انجام می‌دهند که نتوانسته‌ایم آنها را به دام بیندازیم.
ایران مسیر ترانزیت بین المللی را ۲۴ روز کوتاه می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن از رسیدن کار راه‌آهن قزوین–رشت به مراحل پایانی خود خبر داد و گفت: این ابرپروژه ملی در نیمه دوم سال توسط مقام‌های ارشد کشور افتتاح رسمی می‌شود.
با این همه معدن هنوز راه درست و حسابی ندارند!
پایگاه خبری راد: بخشدار ندوشن معتقد است: با وجود آنکه این بخش ظرفیت‌‎‎های بالای معدنی، گردشگری، دامپروری و اجتماعی دارد اما از راه دسترسی پرتردد و پایین‎تر از استانداردهای راه روستایی رنج می‌برد.
معضل عرضه خطرناک مرغ زنده در میبد
پایگاه خبری راد: رییس شبکه دامپزشکی میبد از عرضه پرندگان زنده غیرمجاز به عنوان یکی از عوامل اصلی انتقال بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اشاره و از اقدام جدی این شبکه برای مقابله با بازارچه غیرمجاز عرضه مرغ زنده در منطقه امامزاده خدیجه خاتون این شهر خبر داد .
منابع آبی کشور فاقد هرگونه آلودگی میکروبی است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر نظام‌های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو گفت: به دنبال اقدامات صورت گرفته، منابع آبی کشور فاقد هرگونه آلودگی میکروبی هستند.
‌سیاست برد برد وزارت نیرو در جذب مشارکت مردم برای مدیریت منابع آب دشت ها
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر نظام‌های بهره برداری و حفاظت آب و آبفا وزارت نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو جذب مشارکت‌های مردمی در مدیریت منابع آب دشت ها را به عنوان یک سیاست دنبال می‌کند گفت: این رویکرد یک بازی برد برد است و وزارت نیرو این سیاست را با جدیت دنبال می‌کند.
مگس مدیترانه‌ای چاره‌ای جز خوردن انار میبد ندارد!
پایگاه خبری راد: مدیر جهادکشاورزی شهرستان میبد گفت: یک سوم باغات انار شهرستان درگیر آفت مگس مدیترانه‌ای شده‌اند.
هجوم مگس‌های مدیترانه‌ای به باغات انار میبد
پایگاه خبری راد: مدیر جهادکشاورزی شهرستان میبد با بیان این که یک سوم باغات انار این شهرستان درگیر آفت مگس مدیترانه‌ای شده، ماههای شهریور و مهر را زمان طغیان این آفت ذکر کرد و در این باره به کشاورزان میبدی هشدار داد.
تصمیماتی برای نوسازی و توسعه گردشگری یزد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به برگزاری جلسه‌ای با مسوولان و اعضای شورای اسلامی شهر یزد اشاره کرد و گفت: تصمیماتی در زمینه‌ی بازآفرینی شهری، ساماندهی واحدهای صنعتی و توسعه گردشگری اتخاذ شد.
با حمله مگس 26 میلیارد تومان انار میبد از دست می‌رود
پایگاه خبری راد: مدیر جهادکشاورزی شهرستان میبد با بیان این که آفت مگس مدیترانه‌ای در کمین محصول انار این شهرستان است از کشاورزان این منطقه خواست تا برداشت این محصول را به تعویق نیاندازند.
تابستان بدون قطعی آب در میبد منوط به صرفه‌جویی 20 درصدی است
پایگاه خبری راد: فرماندار میبد اظهار کرد: با صرفه‌جویی حداکثر 20 درصدی در مصرف آب، میبد در تابستان پیش رو مشکل قطعی آب نخواهد داشت.
600 میلیارد تومان برای تکمیل طرح فاضلاب یزد نیاز است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اجرای کامل طرح فاضلاب یزد به 5 سال زمان نیاز دارد، گفت:‌ بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح فاضلاب شهر یزد نیاز است.
افزایش ۲۲ درصدی کرایه حمل بار در یزد
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که هرگونه درخواست رانندگان باید از مجاری قانونی و صنفی پیگیری شود،‌گفت: در جلسه مشترک انجمن صنفی رانندگان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان، لغو بخشنامه کاهش تُناژ و افزایش ۲۲ درصدی کرایه حمل بار در یزد تصویب شد.
چرا یزد قطب نساجی ایران است؟
پایگاه خبری راد: رییس انجمن نساجی استان یزد اظهار می‌کند: یزد به عنوان قطب صنعت نساجی کشور دارای دو هزار واحد نساجی است که با اشتغال 20 هزار نفر، 25 درصد سهم اشتغال این استان را به خود اختصاص داده است.