05:57 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهر

درآمد ۲۹۰میلیارد تومانی "پارسیان" از فروش حق بیمه
پارسیان با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۲۳,۵۴۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشت.
درآمد ۵۷۲میلیارد تومانی "کگل" از فروش «کنسانتره سنگ‌آهن»
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مهرماه سال جاری مجموع فروش محصولات در بازار داخلی را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۱،۰۱۳،۲۵۰ تن ارائه کرده است.
شیرین کامی فروش "آریا" در بازار صادراتی
مجموع درآمد‌های ماهانه پلیمر آریا ساسول در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور و صادراتی تشکیل‌شده که عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را در بازار خارجی مشاهده می‌کنیم.
 افزایش درآمد سالانه ۳۹ درصدی «هرمز»
بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «اسلب» با ۱۵،۱۲۶ میلیارد ریال بوده، همچنین نرخ فروش اسلب در مهرماه نسبت به شهریور تغییر چشمگیری نداشت.
خوش‌رقصی "فباهنر" با «مقاطع برنجی»
درآمدی که فباهنر در مهرماه سال جاری به دست آورده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده که بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در بازار داخلی با ۲،۹۹۸ میلیارد ریال بود.
«وزمین» آماده رشد مجدد پس از اصلاحی کوچک
در حالیکه بازار سرمایه در روزهای اخیر آماده رشد مجدد شاخص ها در دومین ماه پاییز می شود؛ ایران زمینی ها نیز پس از رشد مناسب شاخص در هفته اول آبان ماه و اصلاحی 3 روزه؛ اولین روز هفته سوم آبان را با سبزی آغاز کردند.
فاصله زمانی ثبت سفارش تا تحویل کالا؛ دلیل اختلاف نرخ فروش اوره صادراتی
فاصله زمانی ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور تا تاریخ تحویل کالا و همچنین تفاوت در نرخ اوره صادراتی شرکت‌های پتروشیمی اوره ساز، به دلیل اختلاف در زمان ثبت سفارش و صدور پیش‌فاکتور تا زمان تحویل کالا به مشتریان بوده است.
«هیدروکربور» درآمدزاترین محصول "شاراک"
پرفروش‌ترین محصول در بازار داخلی را نیز «پلی اتیلن سنگین» با ۵،۳۳۰ تن به خود اختصاص داده و لازم به ذکر است که گران‌ترین محصول این پتروشیمی را محصول «وینیل استات» با نرخ ۴۴,۷ میلیون تومان در اختیار داشته است.
فروش ماهانه "ذوب" بر پایه تیرآهن بنا شد
فروش محصولات ذوب‌آهن در مهرماه با افزایش ۲۴،۹۰۶ تنی (۱۵ درصد) نسبت به شهریورماه همراه بوده و نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته نیز ۱۰،۱۱۵ تن رشد (۵ درصد) را از خود بر جای گذاشته است.
افزایش درآمد سالانه ۲۳ درصدی "همراه"
بیشترین درآمد "همراه" از «خدمات/فروش» در بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۳،۴۵۸ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز «کارکرد مشترکین خطوط و دائمی» با ۹،۰۶۵ میلیارد ریال در اختیار داشت.
«اسلب» پر فروش‌ترین محصول "هرمز"
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان مهرماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۹۴،۵۸۹ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «اسلب» با ۹۲،۸۵۲ تن بود.
گمانه زنی بر سر قیمت گذاری خودرو /حساسیت بازارها به برجام
بازارها اگرچه در یک محدوده مشخص معاملات روز سه شنبه را با ثبات دنبال کردند اما معاملات روز چهارشنبه می تواند تداوم همان مسیر یا متفاوت از آن باشد.
تأمین منابع مالی از طریق اوراق بدهی؛ عددی نزدیک به صفر
ارزش فروش اوراق بدهی دولتی و تأمین منابع مالی از طریق این اوراق در بازار سرمایه طی مهرماه، نزدیک به صفر بوده است.
بانک تجارت ۶۵ درصد افزایش پرداختی داشت
بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۱۱،۷۰۶ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی پس‌ازآن را «سپرده کوتاه‌مدت» با ۸،۰۹۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.
بیشترین پرداختی "دی" به سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری
میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک دی در مهرماه سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه گذشته ۵۱ درصد افزایش پرداختی داشت.