00:50 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهدکودک

میزان پارازیت در شیراز پایین‌تر از حد مجاز
پایگاه خبری راد: طی ماه‌های گذشته بارها پیرامون وجود تشعشعات رادیویی در شیراز و تاثیرات نامطلوب آن بر سلامت شهروندان این کلانشهر، اخباری که اعتراض‌های مردم و نظرات مسئولان را در بر می‌گرفت، منتشر شده است.
نشاط اجتماعی از مدارس آغاز شود/استفاده از ظرفیت‌های ورزشی و هنری برای ایجاد نشاط اجتماعی
پایگاه خبری راد: رییس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به این موضوع که ظرفیت‌های ورزشی و هنری زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان از آن در ایجاد نشاط اجتماعی استفاده کرد گفت: نشاط اجتماعی باید از مدرسه و با تقویت فضاهای ورزشی و هنری در مدرسه ایجاد شود.
مهدهای کودک می‌توانند همچنان کودکان زیر سن دبستان را پذیرش کنند
پایگاه خبری راد: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه آیین‌نامه مشترک بین سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش درباره مهدهای کودک هنوز آماده نشده است، گفت: مهدهای کودک می‌توانند مانند سابق کودکان زیر سن دبستان را پذیرش کنند و هیچ محدودیتی برای آنان وجود ندارد.
اختصاص سبد کالای رمضان به کارگران
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کارفرمایان خواست تا با توجه به وضع معیشتی خانوارهای کارگری بسته‌های غذایی رمضان را در حد توان خود برای کارگران در نظر بگیرند.
ترویج فرهنگ مشارکت و فعالیتهای جمعی از مدارس
پایگاه خبری راد: یک فعال تعاونی معتقد است توانمندی بنگاههای تعاونی و استفاده از ظرفیتهای این بخش موجب حل مشکل اشتغال و ایجاد رفاه در کشور می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد