11:50 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معوقات بانکی

ضرب‌الاجل یک ماهه برای تعیین‌تکلیف تسهیلات بانکی به تولید
پایگاه خبری راد: با اعمال تغییراتی در قانون رفع موانع تولید، بانک‌ها مکلف شده‌اند تا با تسهیلات و یا موارد امهال مصوب در کارگروه تسهیل، حداکثر ظرف مدت یک ماه موافقت کرده و یا مورد بررسی قرار دهند.
از اظهارات ذوالنور درباره تابعیت بی‌اطلاعم/ اموال آقای "ه" در حال شناسایی است/ معرفی سلطان سکه
پایگاه خبری راد: سخنگوی قوه قضاییه گفت: رییس قوه قضاییه به دادستان تهران دستور داده است که برای رسیدگی به موارد ارز، سکه و ... چند شعبه ویژه با بازپرسان ویژه اختصاص داده شود.
26 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه خواهیم کرد
‌پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در حوزه درمان 26 هزار میلیارد تومان امسال منابع اعتباری در نظر گرفتیم تا مشکلات بیمه شدگان در این بخش برطرف شود.
فقط سودهای بانکی می‌تواند افسار طلا و ارز را بکشد!
پایگاه خبری راد: افزایش ۲۲ درصدی نقدینگی و نداشتن برنامه برای جذب آن، اقتصاد کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است؛ به گونه‌ای که عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تاکید دارد که کاهش سودهای بانکی، بازار طلا و ارز را دگرگون کرد و در شرایط فعلی اقتصاد هم فقط افزایش سود سپرده‌هاست که می‌تواند ارزش نقدینگی مردم را حفظ و تعادل در بازارهای دیگر ایجاد کند.
وام اشتغال به دست دلالان نرسد...
پایگاه خبری راد: برنامه ششم توسعه دولت را مکلف کرده تا پایان سال برنامه نرخ بیکاری را تک رقمی و سالانه ۹۷۰ هزار شغل ایجاد کند؛ در همین راستا دولت مصمم است با اجرای طرح "توسعه اشتغال روستایی" بخش اعظمی از این ماموریت را به انجام برساند.
متقاضیان وام اشتغال که چک برگشتی دارند بخوانند!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کار درباره آن دسته متقاضیان وام اشتغال روستایی که به دلیل داشتن چک‌های برگشتی و بدهی سررسید شده، موفق به دریافت وام اشتغال نشدند، توضیحاتی ارائه کرد.
رفع مشکلات بانکی ١٠ شرکت تولیدی و صنعتی با دستور استاندار تهران
پایگاه خبری راد: با پیشنهاد استاندار تهران مشکلات پرداخت بدهی و معوقات بانکی ١٠ شرکت تولیدی در استان تهران مرتفع شد.
اگر مردم اطلاعی از اموال خاوری دارند، خبر بدهند/ درباره گرین‌کارت خلاء قانونی داریم
پایگاه خبری راد: سخنگوی قوه قضاییه گفت: مجموعه دستگاه های قضایی و انتظامی کاملا هوشیارند که با هر گروه و جریانی که بخواهد امنیت کشور را بهم بریزد و آسایش مردم را مختل کند قاطعانه برخورد کند.
معوقات بانکی پرداخت وام در برخی بانک‌ها را متوقف کرد
پایگاه خبری راد:این روزها برخی بانک‌ها پرداخت تسهیلات خود را برای مدتی متوقف کرده‌اند و دلیل آن را بالارفتن معوقات و تغییر مسیر برای بازگشت مطالبات اعلام می‌کنند.
رشد لاک‌پشتی صادرات خدمات فنی و مهندسی
پایگاه خبری راد: تا پایان ۹ ماهه اول پارسال صادرات خدمات فنی - مهندسی،گردشگری و ترانزیت در مجموع بالغ بر هشت میلیارد دلار ارزآوری داشته که این رقم نسبت به مدت مشابه آن در یک سال قبل ۲.۶ درصد افزایش داشته است.
به عنوان بالاترین مسئول وزارت راه از مردم عذرخواهی می کنم
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت که به عنوان بالاترین مسئول این وزارتخانه برای هرنوع رنجی که برای مردم پیش‌آمده از آنها پوزش می‌خواهد.
یاراکارت اعتباری روستاییان توزیع شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل پست بانک ایران گفت: یاراکارت اعتباری روستاییان تا سقف پنج میلیون تومان در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.
مشوق‌های مالی برای مهاجرت از تلگرام
پایگاه خبری راد: دو هفته بعد از حادثه نفتکش سانچی، هنوز اتفاقات مربوط به این فاجعه در میان اخبار مهم روز جایی را به خود اختصاص می‌دهند، این درحالی است که در بازار امروز رشد قیمت دلار به سقف جدید 4500 تومانی و تلاش اپراتورها برای جذب مخاطبان به پیام‌رسان‌های داخلی نیز از اخبار تاثیرگذار محسوب می‌شوند.
از بدهی ۲۴۵ هزار میلیاردی دولت تا مصونیت ثروتمندان از مالیات
پایگاه خبری راد: ریشه اکثر اخباری که این روزها در حوزه اقتصاد کلان، بازار طلا و سکه و...منتشر می‌شود، مستقیم یا غیرمستقیم به بانک مرکزی می‌رسد؛ بانک مرکزی ایران که به تحلیل صندوق بین المللی پول، در شرایط رشد تقاضا برای واردات و افزایش نااطمینانی، از طریق مداخله در بازار ارز نسبت به ثبات بخشی به نرخ ارز اقدام کرده است.
کارنامه موفق دولت در زمینه رونق تولید باید در سال 96 هم تکرار شود
پایگاه خبری راد: جلسه بررسی مسائل و مشکلات بانکی ظهر امروز دوشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.