08:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معظمی

شورای رقابت با افزایش قیمت خودرو موافقت نکرده است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان کرد: قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت انجام می شود و از ابتدای سال تاکنون ۷.۶ درصد افزایش قیمت داشته ایم. خودروسازان درصدد افزایش قیمت هستند ولی شورای رقابت موافقت نکرده است.
بررسی فرجام «رنو» در ایران پس از نقض برجام
پایگاه خبری راد: در شرایطی که مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت بارها تاکید کرده و می‌کنند تضمین‌های لازم از خودروسازان خارجی برای ماندن در ایران گرفته شده، گویا این موضوع در مورد رنو کارآیی ندارد؛ زیرا قرارداد این شرکت با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به مرحله اجرا در نیامده است.
انتصاب مدیر ارتباطات ایدرو
پایگاه خبری راد: مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) منصوب شد.
معاون ایدرو، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی شد
پایگاه خبری راد: معاون برنامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی به عنوان مدیر جدید سازمان مدیریتی صنعتی منصوب شد.
افق کوروش در جایگاه نخست فروشگاه های زنجیره ای کشور
پایگاه خبری راد: سازمان مدیریت صنعتی ایران در بیستمین سال رتبه بندی IMI-100 اعلام کرد: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در فهرست 500 شرکت برتر ایران موفق شد که رتبه 69 را از آنِ خود کند و در رتبه سوم بیشترین رشد فروش در میان 100شرکت برتر ایران قرار گیرد.
فرانسوی‌ها بدعهدی نکرده‌اند
پایگاه خبری راد: به دنبال انتشار برخی اخبار درباره قراردادهای خارجی خودروسازان، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را جهت شفافیت هر چه بیشتر به نقل از منصور معظمی - رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) - ارایه کرد.
«رنو» به «بن رو» رسید
پایگاه خبری راد: با اعلام مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) سرانجام پرونده واگذاری سایت تولیدی «بن‌رو» به رنو مختومه و این سایت به خودروساز فرانسوی واگذار شد.
نرخ بهره بانکی کمرشکن است
پایگاه خبری راد: رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: سیستم بانکی کشور در شرایط سرزنده‌ای نیست و نرخ بانکی کمرشکن است که کمتر صنعتی است که با این نرخ بانکی بتواند اداره شود.
همکاری ما با جهاددانشگاهی مصداق ارتباط صنعت و دانشگاه است
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان گسترش و نوسازی(ایدرو) امضای مشارکت‌نامه برای تاسیس شرکت مشترک بین این سازمان و جهاددانشگاهی را میمون و مبارک دانست و تاکید کرد: جهاددانشگاهی نهادی برخواسته از متن انقلاب و مصداق واقعی ارتباط صنعت و دانشگاه بوده، ما نیز سازمانی توسعه‌گر هستیم که سعی داریم در جهت تولید، اشتغال و تولید ثروت گام برداریم.
زمینه اتصال قطعه سازان داخلی به زنجیره تامین بین المللی فراهم می شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه زمینه اتصال قطعه سازان داخلی به زنجیره تامین بین المللی فراهم می شود، از هدف‌گذاری برای تولید 3 میلیون دستگاه خودرو تا افق 1404 خبر داد.
الزامات ادغام قطعه سازان از زبان رئیس هیات عامل ایدرو
پایگاه خبری راد: رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) گفت: ادغام قطعه سازان نیازمند تعریف مدل توسعه ای از صنعت قطعه سازی برای ارتقای این صنعت و دستیابی به تکنولوژی های روز دنیاست.
اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان وام بانکی برای نوسازی صنایع
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای نوسازی صنایع در کشور خبر داد.
نیاز صنعت دریایی به ۳۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: با توجه به بررسی روند موجود و گذشته متوسط سالانه سه میلیارد دلار نیاز سرمایه‌گذاری در صنعت دریایی را نشان داد که در ۱۰ سال آینده معادل ۳۴ میلیارد دلار نیاز به سرمایه‌گذاری در صنایع دریایی داریم.
ضرورت همکاری‌های راهبردی با جهاد دانشگاهی در 5 حوزه صنایع کشور
پایگاه خبری راد: رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: در جهاد دانشگاهی سال‌ها برای رسیدن به دانش فنی کار و هزینه شده است و اکنون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران باید از این دانش استفاده کند و این‌ها را به تولید صنعتی برساند که این از رسالت‌های سامان است.
قرارداد توتال و رنو طبق برنامه پیش می‌رود
پایگاه خبری راد: رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: هیچ خللی در قرارداد توتال و رنو پیش نیامده و این قراردادها طبق برنامه پیش می‌رود.