17:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معافیت های مالیاتی

دستگاه‌هایی که صورت حساب‌ صوری دارند
پایگاه خبری راد: استاد حقوق و فقه دانشگاه مازندران گفت: فرار مالیاتی آمار بالایی را در کشور به خود اختصاص داده به طوری که رکورد را در بین چند کشور دنیا شکسته‌ایم.
اگر نفت را از سفره اقتصاد حذف کنیم...
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان گفت: حتی اگر این کشور بدون نفت باشد با توجه به شرایط اقتصادی، تولید ناخالص و درآمدی ناخالص که از گروه‌های مختلف در جامعه به دست می آید، قادر به انجام مسائل اجرایی، ظرفیت‌های مالیاتی و تبدیل آن به صورت بالفعل هستیم.
افزایش ۱۶۰۰ میلیاردی درآمد دولت با اجرای یک پروژه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش ۱۶۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت در اثر اجرای یکی از زیر پروژه‌های دولت الکترونیک در اجرای طرح ثبت گوشی‌های همراه گفت: این درحالیست که با تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که تاکنون صورت گرفته، سهم دولت از بازار ICT در کشور ۵۰۰۰ میلیارد تومان می‌شود.
استقبال کم کشاورزان یزدی از نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی
پابگاه خبری راد: مدیر تعاون روستایی استان یزد با اشاره به رشد 12 درصدی عضویت بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان در نظام‌های صنفی کارهای کشاورزی استان در سال گذشته، گفت: با این وجود استقبال بهره‌برداران یزدی اندک و در حود د 17 درصد مجموع آنهاست.
هدف گذاری ۵۳ میلیارد دلاری صادرات کالا در سال ۹۶
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر نوسازی سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: برای افزایش میزان صادرات باید روندها تغییر یابد.
 اصلاح نظام بانکی و بودجه ریزی ضرورت اقتصادی دولت است
پایگاه خبری راد: استاد اقتصاد دانشگاه برکلی اصلاح نظام بانکی، بودجه ریزی و اصلاح تامین اجتماعی ایران را ضروری دانست و گفت اهداف دولت برای دستیابی به رشد اقتصادی بدون اصلاح نظام بانکی محقق نخواهد شد.
رشد 33 درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندرامیرآباد
پایگاه خبری راد: در شش ماهه نخست سال 96 میزان تخلیه و بارگیری نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد 33 درصدی برخوردار بوده است.
صفحه قبل | صفحه بعد