11:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مشاغل و بیمه بیکاری

حقوق کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز پرداخت شد؟!
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور رسیدگی به بنگاه‌های شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و فولاد خوزستان جزئیات پرداخت مطالبات معوق کارگران این دو کارخانه را تشریح کرد.
آنچه باید در مورد بیمه بیکاری بدانید
پایگاه خبری راد: برابر قانون، تنها افرادی می‌توانند از مقرری بیمه بیکاری استفاده کنند که به‌صورت غیرارادی از کار بیکار شده و خروج از اشتغال به اراده و خواست آن‌ها نبوده باشد؛ بنابراین کارگرانی که برخلاف میل و اراده خود بازخرید شوند ولی آماده کار باشند، از مقرری بیمه بیکاری بهره‌مند خواهند بود.
نقدینگی، تنها دغدغه بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار نیست
پایگاه خبری راد:مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی گفت: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار فقط نقدینگی نیست، بلکه پاره‌ای از مشکلات درون‌کارگاهی است.
شناسایی و رصد بنگاه‌های مشکل‌دار اقتصادی
پایگاه خبری راد: مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تشکیل کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها خبر داد و گفت: حمایت از کارآفرینان و صیانت از نیروهای کار را از اولویت‌های وزارت کار عنوان کرد.
کدام کارگران بیمه بیکاری می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار می‌گوید ۲۲۳ هزار نفر از کارگران کشور که بدون میل و اراده از کار بیکار شده‌اند، مستمری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که از این تعداد ۵۳ هزار نفر متعلق به استان تهران هستند. به گفته او، مقرری بیمه بیکاری از روز اول بیکاری قابل پرداخت است و تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که واقعا بیکار شده باشند.
صفحه قبل | صفحه بعد