18:07 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مشارکت مردمی

خراسان‌جنوبی، دارنده رتبه دوم بخش کشاورزی با 14 بهره‌بردار و کشاورز نمونه
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که 14 کشاورز و بهره‌بردار از خراسان‌جنوبی به‌عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند، گفت: خراسان‌جنوبی توانست رتبه دوم کشوری را به دست آورد.
مردم در استفاده از منابع طبیعی دولت را رقیب خود می‌دانند
پایگاه خبری راد: معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت جلب مشارکت مردمی برای حفظ و مدیریت محیط زیست گفت: متاسفانه در شرایط حاضر دولت خود را صاحب منابع می‌داند. از سوی دیگر مردم نیز خود را صاحب منابع و در رقابت با دولت می‌بینند. قطعا این رویکرد منجر به توسعه پایدار نخواهد شد.
خانه خراب شدن حاشیه‌نشینان ارومیه با یک تکان!
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: واحد های مسکونی حاشیه شهر ارومیه ایمن نیستند.
تهران شهری برای همه است
پایگاه خبری راد: پیروز حناچی کاندیدای پست شهرداری تهران برنامه‌های خود برای اداره پایتخت را تشریح کرد.
نگاهی به داستان نیمه‌تمام واکسن HPV
پایگاه خبری راد: در افغانستان، فلج اطفال هنوز ریشه‌کن نشده است چون خیلی‌ها هستند که می‌گویند «واکسن فلج اطفال توطئه‌ای برای عقیم‌کردن بچه‌هاست».
مشکل ساده‌ای که برای توسعه باید حل شود...
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری، فرهنگ سازی و آموزش شهروندی را گام موثری در اجرای تفکیک زباله از مبداء دانست و اظهار کرد: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهر نیازمند مشارکت عمومی شهروندان است.
کشور در جمع‌آوری پسماند با مشکل روبروست
پایگاه خبری راد: بطور متوسط در کشور تولید زباله توسط هر فرد روزانه ۷۰۰ گرم است در صورتی که در دنیا این میزان ۳۰۰ گرم است .
آغاز طرح ویژه پلیس برای محرم از امروز/ بکارگیری همیاران محرم و پلیس‌های افتخاری
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس تهران از آغاز طرح پلیس برای ماه محرم در بیش از ۵۰۰۰ حسینیه، هیأت و تکیه از امروز خبر داد.
فعالیت 875 خیریه سلامت در کشور
پایگاه خبری راد: معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت ۸۷۵ خیریه حوزه بهداشت و درمان در کشور و ۶۸۰ سمن مرتبط با سلامت خبر داد .
سودجویی و نبود نظارت دقیق عامل برخی مشکلات اخیر/ بدون مشارکت عمومی حکومت اداره نمی‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر کشور اعلام کرد که در برخی از مشکلات اقتصادی اخیر سودجویی‌ها و تخلفاتی صورت گرفت و نظارت‌ها نیز آنگونه که باید نبود اما همه باید با هم و با مشارکت عمومی از شرایط کنونی عبور کنیم که تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی در این زمینه نقش مهمی دارند.
لزوم افزایش سواد سلامت مردم
پایگاه خبری راد: معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم افزایش سواد سلامت جامعه، گفت: اگر افراد به فکر سلامت خود و خانواده‌شان نباشند، هرچقدر هم مراکز درمانی توسعه یابند، مشکلی حل نخواهد شد.
نذر برای رفع عطش برخی نقاط ایران
پایگاه خبری راد: کمپین ملی «نذرآب» در سراسر استان مازندران با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای هموطنان تحت تاثیر خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست در صورتی که مازندران خود با بحران آب دست و پنجه نرم می کند، حال این طرح در وضعیت کنونی تا چه میزان مثبت ارزیابی می شود؟
استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر نیازمند حمایت بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق مشهد گفت: توسعه استفاده ازانرژی‌های تجدیدپذیر در کشور نیازمند حمایت بخش خصوصی و آموزش‌های ترویجی و مهارتی به مردم است.
تعیین ساعات موظفی تدریس مدیران و مشاوران / اعلام حدنصاب تاسیس مدارس جدید
پایگاه خبری راد: وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر مشغول تلاش برای ساماندهی و عبور از بحران نیروی انسانی است و به اذعان مسئولان اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود باید منتظر چالش‌های بزرگتر در کلاس‌های درس بمانیم.
ساخت و سازهای مناطق زلزله زده کرمانشاه طبق برنامه/ ساخت 70 خانه روستایی با کمک علی دایی
پایگاه خبری راد: رییس بنیاد مسکن از روند مطلوب ساخت و ساز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و افزود: ساخت و ساز در این مناطق طبق برنامه در حال انجام است.