23:44 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مددجو

زمان واریز یارانه اردیبهشت اعلام شد
پایگاه خبری راد: یارانه نقدی ساعت ۲۴ پنجشنبه همزمان با ۲۶ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
سازوکاری برای حل مشکل خبرنگارانی که پرداخت بیمه‌شان به تاخیر افتاده در نظر گرفته می شود
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرارگرفتن شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت، موضوعی است که همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری‌ها را شامل می‌شود و قرار است سازوکاری نیز برای افرادی که در پرداخت حق بیمه‌هایشان فاصله ایجاد شده، در نظر گرفته شود.
رودخانه‌هایی که راه ارتباطی ۱۸ روستاست!
پایگاه خبری راد: از تاریخ ۲۷ اسفند سال ۹۷ بارش باران‌های سیل آسا در خراسان شمالی، آغاز و موجب جاری شدن سیل در نقاط مختلف این استان شد.
آسیب به ۱۱۰ هزار خانه در سیلاب
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمار از مناطقی که شرایط محیطی اجازه بررسی را می‌دهد، سیل تاکنون به ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در استان‌های درگیر، خسارت زده است.
پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان بی‌سرپرست سیل‌زده/ آغاز به کار مهدهای سیار
پایگاه خبری راد: سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان تحت پوشش بهزیستی استان‌های سیل‌زده که نزد خانواده‌های جایگزین هستند، خبر داد.
برنامه بانک مهر برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در سال ٩٨ اعلام شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به اهداف و برنامه‌های ترسیم شده برای سال ۱۳۹۸، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک پرداخت شود.
آخرین وضعیت مددجویان بهزیستی در مناطق سیل‌زده گلستان
پایگاه خبری راد: مدیرکل بهزیستی استان گلستان، اقدامات این سازمان برای مددجویان مناطق سیل‌زده استان گلستان را تشریح کرد.
وام ۷۵ میلیونی به سازندگان مسکن در شهرهای کوچک
پایگاه خبری راد: طبق برنامه تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی با محوریت ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر که در محدوده هدف بنیاد مسکن قرار دارد، به سازندگان ۷۵ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد پرداخت می‌شود.
بهره‌برداری از 2 نیروگاه خورشیدی در ناحیه صنعتی دشتی
پایگاه خبری راد: دو نیروگاه برق، با ظرفیت تولید 200 کیلو وات برق خورشیدی و با سرمایه گذاری 24 میلیارد ریالی بخش خصوصی در ناحیه صنعتی دشتی افتتاح شد.
کوپن؛ نوش دارویی برای اقشار ضعیف!
پایگاه خبری راد: پرداخت کوپن از محل مابه‌التفاوت ارزی طرحی است که اخیرا مجلس در بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۸ تصویب کرده است که به اعتقاد یک اقتصاددان، هرچند این طرح می‌تواند در حمایت از کم‌درآمدها موثر باشد، اما بسیار دیر مطرح شده است.
تشریح جزئیات ۴۰ هزار پروژه‌ عمرانی در سال ۹۸
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن تشریح جزئیات ۴۰ هزار پروژه‌ای که قرار است سال آینده به بهره برداری برسد به جایگاه گروه‌های جهادی در کشور اشاره کرد.
یارانه‌ها ۲۰ اسفند واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: آخرین یارانه ی نقدی سال جاری چند روز زودتر از موعد و در ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
احداث ۲۰ هزار مسکن روستایی برای مددجویان بهزیستی
پایگاه خبری راد: در تفاهم‌نامه‌ای که بین رؤسای بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی انجام گرفت قرار است ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی ویژه معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی احداث شود.
تقسیم ۵۷۵۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت بین مشمولان
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی درباره میزان سود تقسیم شده سهام عدالت بین مشمولان تا به امروز گفت: تاکنون سود عملکرد شرکت‌های پرتفوی سهام عدالت بالغ بر ٥.٧٥٠ میلیارد تومان بوده است.
اختصاص وام قرض‌الحسنه ۵ هزار میلیارد تومانی برای طرح‌های اشتغال مددجویی
پایگاه خبری راد: مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال مددجویی با اولویت زنان سرپرست خانوار اختصاص یابد.