17:46 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قتل

عربستان هم از خصومت ترامپ بی نصیب نمی‌ماند
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ پس از لطفی که نوامبر گذشته در حق ولیعهد عربستان سعودی کرد، اکنون خواستار لطف متقابل ریاض است.
هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از دانشمندان و کارشناسان بر این باورند که توسعه هوش مصنوعی در کنار تمام فرصت‌های جدیدی که در صنعت تکنولوژی به وجود می‌آورد، تهدید بزرگی نیز برای بشریت و آینده جهان به شمار می‌رود.
نگرانی چین درباره پیشرفت هوش مصنوعی
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان و منتقدان فناوری هوش مصنوعی در چین بر این باورند که توسعه این فناوری می‌تواند منجر به وقوع جنگ جهانی سوم شود.
فیلترینگ مساله اصلی مردم کشور نیست
پایگاه خبری راد: دادستان کل کشور با اشاره به موضوع فیلترینگ گفت: ما دنبال این نیستیم جایی را ببندیم و نه اینکه جا می‌زنیم، ما می‌گوییم باید فضای سالمی در اختیار مردم باشد.
تیراندازی مرگبار در بانکی در آمریکا
پایگاه خبری راد: در حادثه تیراندازی در یکی از بانک‌های ایالت فلوریدا آمریکا دست‌کم پنج تن کشته شدند.
تورم ۱۰ میلیون درصدی در انتظار ونزوئلا!
پایگاه خبری راد: با افزایش روزافزون نرخ تورم در ونزوئلا، صدها هزار نفر از مردم این کشور به فکر مهاجرت به کشورهای دیگر افتاده اند.
واردات نفت ترکیه دستخوش تغییر می‌شود
پایگاه خبری راد: واردات نفت ترکیه امسال بدنبال وضع مجدد تحریم‌های آمریکا و آغاز فعالیت یک پالایشگاه جدید، دستخوش تغییرات عمده‌ای خواهد شد.
 اعلام آمادگی بوشهر برای توسعه صادرات و واردات
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: در شرایط تحریم، نقش استان بوشهر هم در حوزه صادرات و هم در عرصه واردات فعال‌تر می‌شود.
جزئیات حادثه آتش‌سوزی امروز یک واحد آموزشی در زاهدان‌ ‌
پایگاه خبری راد: صبح امروز یک واحد آموزشی در زاهدان‌ دچار آتش سوزی شد و در پی آن چهار کودک این مدرسه با 70 درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شدند ولی متاسفانه 2 نفر از آنها جان باختند.
چه کسانی خواهان فیلترینگ اینستاگرام هستند؟!
پایگاه خبری راد: بسیاری از علما و اساتید دانشگاه و دانشجویان هر کدام با استدلال خود خواهان فیلترینگ اینستاگرام هستند.
قتل جوان 30 ساله قشمی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: یک جوان 30 ساله در جریان یک نزاع در قشم به قتل رسید و قاتل و افراد دخیل در این نزاع از سوی نیروی انتظامی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
بزرگ‌ترین ریسک‌های اقتصاد جهان در ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: با نادیده گرفتن قوانین توسط حکومت‌های پوپولیست و دیکتاتور و تیرگی روابط بین‌المللی می‌توان گفت در جهان امروز دولت‌ها بدرفتار شده‌اند. این وضعیت ریسک‌هایی را متوجه اقتصاد جهانی می‌کند.
 پیش‌بینی بازار نفت از نتیجه نشست اوپک
پایگاه خبری راد: در حالی که به نظر می‌رسد تولیدکنندگان اوپک برای کاهش تولید نفت تفاهم نظر دارند اما همچنان ابهاماتی در خصوص نتیجه دیدار آنها وجود دارد.
 سفر وزیر انرژی آمریکا به عربستان و قطر
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد بزودی به قطر و عربستان سعودی سفر خواهد کرد که احتمالا پس از دیدار هفته جاری اوپک خواهد بود.
جنایت به‌ خاطر تصاحب پارکینگ!
پایگاه خبری راد: مرد جوانی که متهم است به خاطر تصاحب پارکینگ با فردی درگیر شده و او را کشته ‌است، وقتی در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران ایستاد، قتل را انکار کرد و گفت بارها تأکید کرده او قاتل نیست.