05:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فراکسیون ولایی

دلایل یک نماینده مجلس از چرایی تبعیت سازندگان ساختمان از نماهای غربی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و و معادن مجلس دلایل پیاده نشدن الگوی ایرانی اسلامی بافت و نمای شهری را تشریح کرد.
 اگر رئیس جمهور پاسخ قابل قبولی ندهد، ناگزیر از امضای طرح استیضاح وی هستیم
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس در صفحه توئیتر خود گفت: اگر امروز آقای رئیس جمهور پاسخ قابل قبولی برای پنج سوال اقتصادی ارائه ندهد، ناگزیر از امضای طرح استیضاح وی خواهیم بود.
مخالفت فراکسیون ولایی با استیضاح وزیر اقتصاد
پایگاه خبری راد: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی از مخالفت این فراکسیون با استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد.
علیه استیضاح کنندگان وزیر کار جوسازی به راه افتاد
پایگاه خبری راد: یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان این که علیه استیضاح‌کنندگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوسازی شد گفت: صحنه‌گردان جلسه یکی دو نفر از وزارت کار بودند.
 برخی به دنبال گرانی در بازار هستند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برابر کسانی که درصدد آسیب زدن به نظام هستند با قدرت می ایستیم.
پشت پرده تلگرام‌های داخلی چیست؟
پایگاه خبری راد: برخی نرم‌افزارهای داخلی که زیرمجموعه‌های تلگرام اصلی‌اند، در حالی فعالیت می‌کنند که از سوی برخی مسوولان عنوان فیلترشکن‌ به آن‌ها اطلاق و تاکید شده که باید موجبات مهاجرت کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی را فراهم کنند و از طرف دیگر توسعه‌دهندگان می‌خواهند بدانند آیا این امکان وجود دارد که نسخه‌های بومی شبکه‌های اجتماعی فیلترشده در ایران مانند توییتر را تهیه کنند؟
مخالفت فراکسیون ولایی با تعطیلات تابستانی مجلس
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از مخالفت این فراکسیون با تعطیلات تابستانی مجلس خبر داد و گفت که در شرایط فعلی لازم است سه فراکسیون سیاسی مجلس نشست های مشترکی را برگزار کنند.
ابوترابی: تلگرام اوایل اردیبهشت بسته می‌شود/ فیلترشدن اینستاگرام و واتس‌آپ به مرور زمان
پایگاه خبری راد: یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایی با بیان اینکه تلگرام از اوایل اردیبهشت ماه بسته می‌شود، گفت: اگر پیام‌رسان‌های خارجی همچون اینستاگرام و واتس آپ نیز قوانین کشورمان را نپذیرند به مرور بسته خواهند شد؛ کما اینکه حدود چهار پیام‌رسان خارجی با پذیرش قوانین ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.
اصرار خودروسازان بر حفظ نیروی انسانی اهرمی برای گرفتن امتیازات بیشتر است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر مردم خودروهای ایمن، با قیمت اقتصادی و خدمات پس از فروش استاندارد می‌خواهند، خواسته خود را از مجموعه حاکمیت و مدیریت کشور طلب کنند.
جزئیات جلسه اردکانیان در فراکسیون ولایی به روایت نقوی حسینی
پایگاه خبری راد: وزیر پیشنهادی نیرو تاکید کرد که افتخار تابعیت ایران را دارد و تابعیت هیچ کشوری را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.
اردکانیان دو تابعیتی بودن خود را تکذیب کرد
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه امروز این فراکسیون گفت که اردکانیان دو تابعیتی بودن خود را تکذیب کرد.
آغاز رایزنی‌های «غلامی» و «اردکانیان» در مجلس
پایگاه خبری راد: وزرای پیشنهادی علوم و نیرو با حضور در جلسات کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف مجلس در هفته جاری به ارائه برنامه‌هایشان می‌پردازند.
صفحه قبل | صفحه بعد