10:08 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

غیر اوپک

قیمت فعلی نفت قابل قبول است
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه توافق سال گذشته میان کشورهای اوپک و غیراوپک برای محدودیت عرضه را درایجاد یک قیمت مناسب برای نفت موثر خواند.
این کشور دردسر جدید اوپک است
پایگاه خبری راد: زمانی که کشتی تولید نفت شناور پی - ۶۷ اوایل ماه جاری برج شعله خود را برافروخت، آغاز دوران رونق عرضه برزیل را نوید داد که تلاش‌های اوپک برای متعادل کردن بازار جهانی را به چالش خواهد کشید.
صعود نفت مهارنشدنی ماند
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر صعود بازارهای سهام آمریکا و سایر داراییها به دلیل خوش بینی به مذاکرات تجاری واشنگتن و پکن، در بالاترین حد سه ماه اخیر بسته شدند.
بزرگان انرژی به اوضاع نفت بدبین ماندند
پایگاه خبری راد: سه پیش‌بینی‌کننده بزرگ که نظراتشان مورد توجه بازار نفت قرار دارد، انتظار دارند عرضه غیراوپک در سال 2019 رشد چشمگیری پیدا کند اما درباره شدت تاثیر عرضه فزاینده بر تقاضا، نظرات متفاوتی از یکدیگر دارند.
پیش‌بینی قیمت نفت در بودجه ۹۸ محقق می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بودجه سال آینده بر اساس نفت ۵۴ دلاری بسته شده است؛ نرخی که کارشناسان آن را قابل تحقق دانسته اما بر این باورند که ممکن است حجم صادرات ۱.۵ میلیون بشکه ای آن که در بودجه در نظر گرفته شده، محقق نشود.
هجوم بحران جدید به اوپک
پایگاه خبری راد: اوپک در جلوگیری از تکرار یک دوره دیگر رکود در بازار نفت تا حدودی موفق عمل کرد، اما در میان مدت این گروه صادرکننده نفت با ریسک‌های جدی‌تر مواجه است.
کارشکنی آمریکا در ماموریت اوپک
پایگاه خبری راد: اوپک با انتشار گزارش ماهانه خود اعلام کرد: تولید نفت خود را تحت توافق جهانی به میزان قابل توجهی کاهش داده است با این حال به موانعی اشاره کرد که بر سر راه تلاش‌های این گروه برای جلوگیری از اشباع عرضه بازار در سال میلادی جاری وجود دارد.
عربستان زیر ۱۰ میلیون بشکه نفت تولید می‌کند
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عربستان سعودی به فایننشیال تایمز گفت که تولید نفت این کشور در مارس بیش از نیم میلیون بشکه در روز پایین سقف تولیدش تحت توافق اوپک خواهد بود.
بحران کمبود انرژی در راه است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت BP هشدار داد تشدید مجموعه‌ای از ریسک‌ها ممکن است به بحران بازار انرژی در ماه‌های آینده منجر شود.
تحریم‌های آمریکا نفت را گران کرد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز سه شنبه تحت تأثیر کاهش تولید اوپک و تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا و ایران، افزایش پیدا کرد.
واکنش اوپک به تصویب لایحه ضد اوپک در آمریکا
پایگاه خبری راد: دبیرکل اوپک در واکنش به تصویب لایحه ضد اوپک از سوی کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این گروه در تعیین قیمت‌های نفت دست ندارد.
خطر کمبود عرضه نفت به دلیل تحریم‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: مدیر شرکت دولتی کویت پترولیوم هشدار داد به دلیل افت چشمگیر صادرات ونزوئلا، عرضه جهانی نفت ممکن است امسال دچار کمبود شود.
روسیه: به توافق کاهش تولید با اوپک پایبندیم
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه گفت کشورش به تعهداتش برای کاهش تدریجی تولید نفت به طور کامل عمل می‌کند.
نفت آمریکا صعود کرد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت آمریکا روز سه شنبه تحت تاثیر انتظارات برای کمبود عرضه در بازار جهانی به دلیل کاهش تولید اوپک و تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا، افزایش پیدا کرد.
نفت با تحریم‌های آمریکا گران ماند
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر کاهش تولید اوپک و تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا، ثابت بود و رشد قیمت معاملات پیشین را حفظ کرد.