11:51 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عینک

چگونه از چشم‌های خود مواظبت کنیم؟
پایگاه خبری راد: یک متخصص اپتومتریست گفت: 80 درصد نابینایی‌های جهان قابل پیشگیری است.
کارآفرینی مددجوی سرطانی برای 20 زن سرپرست خانوار
پایگاه خبری راد: مددجوی سرطانی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد با دریافت تنها 30 میلیون تومان تسهیلات اشتغال با ایجاد کارگاه قالی‌بافی برای 20 زن سرپرست خانوار اشتغال‌زایی کرد.
افتتاح بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه سامسونگ در هند
پایگاه خبری راد: سامسونگ بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه خود را در هند افتتاح و راه‌اندازی کرد.
گجت‌های پوشیدنی پرفروش‌ترین محصول اپل می‌شوند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که گجت‌های پوشیدنی بزرگ‌ترین منبع درآمد و سودآوری شرکت اپل در سال‌های آینده محسوب خواهند شد.
فرصت یکماهه نوآموزان برای سنجش سلامت / دانش قبلی تاثیری در تست‌های هوش آزمون‌های سمپاد ندارد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه تا کنون یک میلیون نفر در طرح سنجش سلامت نوآموزان سنجش شده‌اند گفت: برآورد ما این است ۴۰۰ هزار نفر باقی مانده‌اند و در این یک ماه باید مراجعه کنند. تا کنون ۳۲۰۰ نفر به مدارس استثنایی ارجاع شده‌اند و این پایگاه‌ها تا پایان شهریور فعال هستند.
آمارهایی تکان‌دهنده از اقتصاد ونزوئلا
پایگاه خبری راد: فاصله گرفتن دستمزدها از قیمت‌های بازار باعث شده تا مردم ونزوئلا برای خرید یک عینک مجبور شوند پنج ماه کار کنند!
پرطرفدارترین عینک‌های آفتابی در ایران
پایگاه خبری راد: در دو ماهه نخست سال جاری ۴۰۰ هزار دلار عینک آفتابی به ایران وارد شده است که در این بین عینک‌های آفتابی ایتالیایی بیشترین طرفدار را در میان ایرانی‌ها دارند.
دلیل افزایش دو برابری قیمت عینک
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان عینک گفت: شرایط بازار به گونه‌ای است که مواد مصرفی و لوازم‌ جانبی عینک کم شده و تا دو برابر افزایش قیمت را تجربه کرده است.
تعویق زمان عرضه عینک‌های واقعیت افزوده اپل
پایگاه خبری راد: رونمایی از عینک واقعیت افزوده اپل تا سال ۲۰۲۱ میلادی به تعویق افتاده است.
مصرف افراطی لبنیات سنتی در کشور/ هشدار وزارت بهداشت درباره "تب مالت"
پایگاه خبری راد: رئیس اداره زئونوز وزارت بهداشت گفت: اطلاعات موثقی داریم که نشان می‌دهد در بسیاری از مراکز تهیه لبنیات سنتی نیز از روغن پالم در حد افراط استفاده می‌شود؛ این درحالیست که مردم از ترس پالم به این لبنیات رجوع کردند، اما حالا به جز موارد غیربهداشتی، پالم نیز در این محصولات مشاهده می‌شود.
 آشنایی با ساعت‌های لوکس پورشه دیزاین
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی پورشه در جدیدترین تجارت غیر خودروی خود، از مجموعه ساعت‌های لوکس و گران قیمت رونمایی کرد.
نگرانی‌های همسایگان ساختمان برق وزارت نیرو در پی تخلیه اضطراری خانه‌هایشان
پایگاه خبری راد: ساکنان خیابان ملایی که در پی حریق ساختمان برق وزارت نیرو خانه‌های خود را تخلیه کردند، نسبت به وضعیت مبهم اسکان خود و سرنوشت خانه‌هایشان نگران هستند.
هوش مصنوعی؛ تکنیکی برای مقابله با تهدیدات امنیتی
پایگاه خبری راد: هوش مصنوعی درواقع برنامه‌ریزی هوشمند برای ماشین‌ها و ربات‌های الکترونیکی است تا طبق سناریویی از پیش تعیین شده به جریانات پیش رو پاسخ دهند؛ قابلیتی که می‌توان آن را برای مقابله با تهدیدات امنیتی در فضای شبکه در اختیار گرفت.
وزارت ارتباطات در قانون دسترسی آزاد به اطلاعات پیش‌رو باشد
پایگاه خبری راد- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتقاد بر اینکه فضای مجازی می‌تواند تهدیدها را تبدیل به فرصت کند، اظهار کرد: «در ارتباط با واکنش ملت ایران به سخنان ترامپ، اگر گستردگی فضای مجازی نبود شاید فضاسازی‌های علیه او را نداشتیم که تهدید را تبدیل به فرصت برای ملت ما کرد.»
یک‌طرفه شدن محور کندوان و محدودیت تردد در جاده هراز
پایگاه خبری راد: ‌تردد تریلر و کامیون در محور کندوان ممنوع و این جاده فردا از ساعت ۱۴ تا ۲۴ یک‌طرفه است، در محور هراز نیز تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و همچنین فردا، ممنوع است.