09:49 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عکاسی

بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی در گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: با اینکه تمامی گوشی‌های هوشمند خود به اپلیکیشن دوربین مجهز شده اند، اما بسیاری از کاربران علاقمندند که از اپلیکیشن‌های بهتر و پیشرفته‌تری برای عکاسی استفاده کنند.
بازار فروش رایانه راکدتر از همیشه!
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان مؤسسه گارتنر بازار فروش رایانه‌های شخصی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی روندی نزولی را طی کرده است.
راهکاری برای این‌که باتری گوشی در هوای سرد خالی نشود
پایگاه خبری راد: یکی از معضلاتی که همواره کاربران گوشی‌های هوشمند در هوای سرد و زمستانی با آن روبرو هستند، خالی شدن زودهنگام شارژ گوشی آن‌هاست.
اسنپ‌چت میزبان بازی‌های آنلاین می‌شود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپلیکیشن اسنپ‌چت سعی دارد بازی‌های موبایلی محبوب را برای جلب نظر گیمرها و کاربرانش به پلت‌فرم خود بیفزاید.
گوشی‌های مجهز به دوربین 100 مگاپیکسلی در راهند!
پایگاه خبری راد: کوالکام به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد گوشی‌های هوشمندی با دوربین ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی تولید کند.
نقص فنی در یکی از مهم‌ترین دوربین‌های تلسکوپ "هابل"
پایگاه خبری راد: یکی از مؤثرترین دوربین‌های تلسکوپ فضایی هابل به نام "دوربین پیشرفته نقشه‌برداری" اخیراً دچار مشکل شده است و دانشمندان اکنون در حال تلاشند تا دریابند چرا این اتفاق رخ داده است.
افزایش 6 برابری قیمت تجهیزات عکاسی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران کرج گفت: حدود 170 تا 180 آتلیه به دلیل وضعیت بد اقتصادی تعطیل شده است.
گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های عکاسی را منزوی کردند!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که میزان خریداری و استقبال از دوربین‌های عکاسی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ میلادی بیش‌از ۵۰ درصد کاهش یافته است.
دوربین سه‌بعدی در آیفون‌های جدید
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل قصد دارد از سنسور سه بعدی سونی در مدل‌های جدید گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ استفاده کند.
راه‌حل جدید برای عکاسی گوشی‌های سامسونگ در نور کم
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز قصد دارد به منظور ارتقای کیفیت عکاسی در نور کم و محیط تاریک قابلیت جدیدی را به دوربین گوشی‌های هوشمند خود بیافزاید.
جوانان تبریزی امکان عکسبرداری ۳۶۰ درجه را فراهم کردند
پایگاه خبری راد: جوانان تبریزی، امکان عکسبرداری ۳۶۰ درجه را فراهم کردند.
معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ/ پرچمدار جدید وان‌پلاس از راه رسید
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
چالش عکس شیائومی با جایزه ۱۰ هزار دلاری!
پایگاه خبری راد: شرکت چینی شیائومی به تازگی چالش عکسی را ترتیب داده است تا شرکت‌کنندگان در آن با دوربین گوشی‌های این برند عکاسی کرده و به رقابت بپردازند.
خانم «تیلور» و بشکه‌ای که زندگی‌اش را نجات داد
پایگاه خبری راد: قصه از جایی شروع شد که خانم «آنی ادسون تیلور» تصمیم گرفت مشهور شود؛ مشهور و پولدار! و چه فکری بهتر از پریدن از آبشار نیاگارا؟
۱۰گوشی اندرویدی برتر سپتامبر/ دو فبلت جدید هوآوی معرفی شد
پایگاه خبری راد: دنیای موبایل روزانه با معرفی دستگاه‌های جدید از جدیدترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار گرفته تا تجهیزات جانبی موبایل خبرساز است.