13:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عذرخواهی

هدیه اینترنت همراه اول به خبرنگاران
نماد برتر- همراه اول اعلام کرد به مناسبت «روز خبرنگار»، بصورت مجزا یک بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به اصحاب رسانه هدیه می دهد.
عذرخواهی شرکت هواپیمایی وارش از پزشک متخصص بیهوشی بوشهری
نماد برتر- اردیبهشت ماه سال جاری بود که خبر اخراج خانم دکتر غزاله خائف، پزشک متخصص بیهوشی از پرواز شرکت هواپیمایی وارش توسط خلبان با ایجاد موج خبری وسیعی تیتر اول رسانه ها شد، این خبر واکنش های زیادی را در حمایت از این پزشک با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری کرونا در پی داشت.
ماجرای هک سایت "علی بابا" چیست؟
نماد برتر- روز گذشته اعلام شد که تعدادی از سرورهای علی‌بابا موردحمله هکرها قرار گرفته و به برخی از اطلاعات کاربران و سورس‌کدها دسترسی پیدا کردند.
 راست و دروغ قطعی اینترنت چیست؟
پایگاه خبری راد: در حالی که برخی ممکن است قطعی‌های اینترنت را به شبکه ملی اطلاعات نسبت دهند، مسوولان ارتباطی کشور قطعی فیبر را علت موارد این‌چنینی می‌دانند و معتقدند هیچ‌گاه اینترنت مردم برای تست شبکه ملی قطع نمی‌شود.
موافقت دولت فرانسه با کاهش نرخ مالیات
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور فرانسه در کنفرانسی خبری اعلام کرد دولتش دست به انجام اصلاحاتی برای تحقق برخی خواسته‌های جنبش جلیقه زردها خواهد زد.
قابل توجه مشترکین موبایل که صورتحساب نادرست پرداخت کردند
پایگاه خبری راد: پس از آنکه اواسط هفته اخیر تایید شد که اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شده است؛ همراه اول اعلام کرده که به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می‌دهد.
اعمال افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی از اردیبهشت/واریز معوقات ظرف ماه‌های آتی
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه میزان افزایش حقوق سایر سطوح درآمدی ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار تومان نقد است گفت: سال ۹۸ مبلغ ۱۷هزار میلیارد تومان بابت افزایش دستمزدها متحمل هزینه شدیم که البته سازوکارها آماده‌اند تا بعد از تصویب در هیئت دولت آن را اجرا کنیم.
اگر مردم ارز نخرند به سرعت ارزان می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به تعداد زیاد رانت‌خواران و اینکه با اعمال نفوذ از بانک‌ها وام گرفتند، اعلام کرد: هنوز هم نرخ ارز واقعی نیست ولی فشار روانی وجود دارد. اگر مردم وارد خرید و فروش ارز نشوند، نرخ‌ها به سرعت کاهش می‌یابد.
فیس‌بوک خود را پاک کنید!
پایگاه خبری راد: برایان اکتون، یکی از بنیان‌گذاران واتس‌اپ، خطاب به کاربران اعلام کرده است که حساب کاربری خود را در فیس‌بوک حذف کنند.
وقیت توئیتر فیلتر است چرا مسوولان از آن استفاده می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: همایش ملی فضای مجازی پاک با محوریت صیانت و توسعه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
تعلیق گوگل فوتوز به دلایل امنیتی
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) بر روی سیستم عامل اندروید را تحت تاثیر یک آسیب پذیری امنیتی به حالت تعلیق درآورده است.
 انتقال آب دریای خزر به سمنان پیامدهای زیست محیطی زیادی را به دنبال دارد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات رییس جمهور در میان مردم سمنان در خصوص انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت‌: این اظهارات خزر را بیهوش کرد. این انتقال آب پیامدهای زیست محیطی زیادی را به دنبال دارد.
شنود مکالمات کاربران اپل منتفی شد
پایگاه خبری راد: اپل با انتشار پیامی ضمن عذرخواهی از کاربران در خصوص شنود مکالمات آنها در سرویس فیس تایم نصب شده بر محصولاتش، اعلام کرده که این باگ برطرف شده است.
مشکل جی‌میل در اروپا حل شد
پایگاه خبری راد: بسیاری از کاربران اروپایی روز گذشته با اختلالات گسترده‌ای در پلتفرم سرویس پست الکترونیکی جی میل مواجه شده بودند که حالا این مشکل از سوی گوگل برطرف شده است.
ابراز نگرانی کنگره آمریکا از ادغام فیس‌بوک با سایر پیام‌رسان‌ها
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اعضای کنگره ایالات متحده آمریکا از احتمال ادغام و یکپارچه سازی شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک با پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و فیس‌بوک مسنجر ابراز نگرانی کرده‌اند.