18:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عبده تبریزی

کشف قیمت مواد اولیه در بورس کالا با ارز آزاد
پایگاه خبری راد: دبیرکل پیشین بورس اوراق بهادار گفت: در سیاست ارزی دولت، کالاهای اساسی ۲۵ قلم همچون غذا و دارو را شامل می‌شود از این رو محصولاتی همچون فولاد را براساس ارز رسمی نباید در بورس کالا عرضه کرد تا شاهد تک قیمتی شدن نرخ محصولات و کاهش التهاب ها در بازار باشیم.
نشانه‌های کسادی بازار مسکن در تیرماه+ قیمت
پایگاه خبری راد: بازار مسکن شهر تهران در تیرماه نسبت به ماه قبل از جنب و جوش کمتری برخوردار بود و طبق آمارهای اولیه دچار ۱۴ درصد افت معاملات شده است.
قیمت مسکن به اندازه رشد ارز بالا نمی‌رود
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور تامین مالی گفت: بازار مسکن قطعا از افزایش نرخ ارز تاثیر گرفته اما این افزایش، سقف دارد و قیمت مسکن با شدتی که در بازارهای موازی داشتیم، افزایش پیدا نمی‌کند.
نخستین مرکز مشاوره سرمایه‌گذاری در بورس راه‌اندازی شد
پایگاه خبری راد: نخستین "مرکز مشاوره سرمایه‌گذاری در بورس" با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، حسین عبده تبریزی فعال اقتصادی، رئیس هیئت‌مدیره کارگزاری مفید و جمعی از کارشناسان اقتصادی افتتاح شد.
پیش‌نمایش مسکن ۹۷
پایگاه خبری راد: قیمت مسکن سرانجام پس از چهار سال در یازدهمین ماه سال جاری ۰.۷ درصد بالاتر از تورم عمومی قرار گرفت و پیش‌بینی کارشناسان این است که با وجود افت معاملات در زمستان نسبت به پاییز که از التهاب بازار ارز نشأت گرفته بود، بازار مسکن در سال آینده روند مثبت خود را ادامه دهد و ۲ تا ۵ درصد بالاتر از نرخ تورم قرار گیرد.
توصیه عبده‌تبریزی به فروشندگان زمین
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: بازار زمین هنوز حباب قیمتی دارد؛ بنابراین اگر فکر کنیم قیمت زمین تغییر کرده و آن را نفروشیم، تصمیم غلطی است. همچنین در مورد واحدهای تجاری حباب قیمتی وجود دارد و هر جایی که بخش زمین ارزش بالایی دارد، حباب قیمتی بروز کرده است.
نقش موثر حسابداران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
پایگاه خبری راد: استاد حسابداری دانشگاه شیراز و مدرس دانشگاه‌های نبراسکا و پنسیلوانیا آمریکا بر نقش موثر حسابداران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است
پایگاه خبری راد: استاد حسابداری دانشگاه شیراز تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است.
جذب سرمایه‌گذار خارجی به صورت‌های مالی قابل قبول نیاز دارد
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مدیریت و تامین منابع مالی، معتقد است که جذب سرمایه‌گذار خارجی نیاز به ارائه صورت‌های مالی قابل قبول دارد.
صفحه قبل | صفحه بعد