01:45 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق نوآوری و شکوفایی

کسب ۴۰ درصدی سرمایه برای استارتاپ‌ها با برگزاری رویداد "دوشنبه‌های استارتاپی"
نماد برتر- مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از رسیدن به ضریب ۳۰ تا ۴۰ درصدی در جذب سرمایه توسط استارتاپ‌های شرکت کننده در رویدادهای دوشنبه‌های استارتاپی در ۶ ماه گذشته خبر داد.
تدوین برنامه‌ای برای صنعت خودروسازی در مجلس/طرح حمایت از دانش بنیان‌ها در دستور کار مجلسی‌ها
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی در مجلس در حوزه خودروسازی خبر داد و گفت: استارتاپ‌ها که همان کسب و کارهای نوپا هستند باید با توجه به طرحی که در مجلس در حوزه خودرو آماده شده و در آینده در سطح جامعه جاری خواهد شد، متناسب با آن استانداردها فعالیت خود را تنظیم کنند و در چارچوب آن طرح، خدمات خود را ارائه دهند.
ایده‌های فناورانه نفتی پذیرش می‌شود
نماد برتر- با انتشار فراخوانی از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و فناور درخواست شد تا ایده‌های خود را در حوزه‌های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت ارسال کنند.
اختصاص "دوشنبه‌های استارتاپی" به طرح‌های پارک‌های علم و فناوری
نماد برتر- صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از طرح‌های قابل سرمایه گذاری، اقدام به برگزاری رویداد دوشنبه‌های استارتاپی خود با هدف جذب سرمایه به استارتاپ‌ها و فناوران مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص داده است.
فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر حوزه "فین‌تک"
نماد برتر- صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح‌ها و استارتاپ‌های سرمایه ‌پذیر حوزه فین‌تک فراخوان منتشر کرد.
"فولاد" تا سال ۱۴۰۴ با طرح تحول دیجیتال کارخانۀ هوشمند جهان می شود
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه رونمایی از طرح تحول دیجیتال را تولد دوبارۀ این شرکت دانست و گفت: طبق برنامه "فولاد" تا سال ۱۴۰۴ به عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.
۷۰ عنوان استاندارد در فهرست حمایتی صندوق نوآوری
نماد برتر- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از وارد شدن ۷۰ عنوان استاندارد در لیست حمایتی این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: در ۶ ماهه اول سال تجاری بیش از یک میلیارد تومان حمایت بلا عوض در این زمینه به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت شده است.
فناوران با کپی کردن استارتاپ‌های خوب دنیا بخشی از ریسک خود را کاهش دهند
نماد برتر- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بزرگان استارتاپی کشور نیز هیچ کدام برای اولین بار در دنیا و ایران ایجاد نشده‌اند، بلکه همه یک کپی هوشمندانه و ایرانی شده از حوزه‌های مختلف هستند.
گسترش حمایت از استارت‌آپ‌ها در نیمه دوم سال
نماد برتر- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران از تخصیص هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: اعطای تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در شش ماهه دوم ۱۳۹۹ سرعت بیشتری می‌گیرد.
ناکامی برخی شرکت‌های دانش‌بنیان در مواجهه با بازار
نماد برتر- رییس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان با تاکید بر اینکه حمایت از تولید باید بر اساس مزیت‌ رقابتی کشور صورت گیرد، گفت: نباید تصور شود که شرکت‌های دانش‌بنیان با دریافت تسهیلات صندوق نوآوری مشکلی ندارند، بلکه این شرکت‌ها وارد بازار می‌شوند و با مشکلات شرکت‌های بزرگ و باسابقه روبرو هستند.
نیازهای فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی به دانش‌بنیان‌ها معرفی می‌شود
نماد برتر- از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد مجازی ۳ روزه معرفی نیازهای فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی به صورت آنلاین آغاز به کار کرد.
بررسی رفع نیازها و چالش صنعت فولاد با فناوری دیجیتال در وبینار تخصصی
نماد برتر- وبیناری برای تامین نیازهای فناورانه صنعت فولاد ایران در حوزه دیجیتال از سوی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود.
اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مودم و موبایل
نماد برتر- مدیرکل دفتر همکاری‌های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه سازمان فناوری اطلاعات از اعطای تسهیلات به چهار حوزه تولید مودم، تولید تلفن همراه، تجهیزات اکتیو مراکز داده و تولید محتوای بومی خبر داد.
آمادگی صندوق نوآوری برای کمک به تکمیل و توسعه خطوط صنایع فراوری زعفران
نماد برتر- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تسهیلات لازم به شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه زعفران برای تکمیل و توسعه خطوط تولید این محصول ارائه خواهد شد.