14:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریه

ضرورت جدا سازی آموزش دانشجویان پزشکی از دستیاران
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به جدا سازی آموزش دانشجویان پزشکی از دستیاران در بیمارستانهای آموزشی تاکید کرد و گفت: این جداسازی به ارتقای آموزش دوره پزشکی عمومی کمک می‌کند.
نظام آشفته اقتصادی، مهمترین علل گرایش دانشجویان به رشته‌های بالینی
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: نابرابری دستمزدها بین رشته های علوم پایه و بالینی باعث شده که بیشتر دانشجویان برای ادامه تحصیل به سراغ رشته های بالینی بروند تا درآمد بیشتری کسب کنند.
دخانیات گران‌ترین محصول مهر ماه
پایگاه خبری راد: مطابق آمارهای مرکز آمار ایران در مهرماه سال جاری تمامی بخش‌های زیر مجموعه شاخص کل افزایش قیمت داشته‌اند که سهم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها ۱۶.۸ بوده است. همچنین دخانیات با ۴۶.۶ درصد بیشترین تورم را در بین اقلام مختلف مصرفی داشته است.
دوبی ارز مجازی صادر می‌کند
پایگاه خبری راد: دوبی در حال حرکت به سمت صدور ارز مجازی خود است.
فقط ۱۲ درصد کودکان واجد شرایط فارس مهدکودک می‌روند
پایگاه خبری راد: مدیرکل بهزیستی استان فارس با بیان اینکه در این استان چهل و یک هزار کودک زیر پنج‌سال در مهدهای کودک حضور دارند، گفت: فقط 12 درصد کودکان زیر پنجسال فارس به مهدکودک می‌روند.
کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج پرداخت معوقه‌های 11 ماهه را خواستارند
پایگاه خبری راد: عضو شورای اسلامی شهر کرج در تشریح بازدید چند ساعته خود از بیمارستان امام خمینی (ره) این کلانشهر، تصریح کرد که سوء مدیریت و بی ارادگی، یکی از مستعدترین مراکز درمانی استان را فلج و نیمه تعطیل کرده است.
۶۰ درصد ظرفیت کارشناسی پیام نور استان فارس خالی ماند
پایگاه خبری راد: ‌سرپرست دانشگاه پیام نور فارس از وجود ۱۵ هزار صندلی خالی در مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا ۱۰ مهرماه همچنان ادامه دارد و داوطلبین جدید می‌توانند در مهلت قانونی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور رفع می‌شود/ تلاش برای افزایش کیفیت آموزش
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام نور کشور از رفع شدن دغدغه دانشجویان در پرداخت شهریه خبر داد.
نامگذاری بلوار شهرداری به نام "قیصر امین‌پور"
پایگاه خبری راد: سخنگوی شورای شهر تهران از نامگذاری بلواری در منطقه ۲ به نام قیصر امین‌پور خبر داد.
تولید قلمه گیاهان کمیاب و راه‌اندازی مرکز تحقیقات دام سبک تا پایان سال
پایگاه خبری راد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از تولید 150 هزار قلمه گیاه کمیاب به روش کشت‌بافت تا پایان سال جاری در این مرکز آموزش عالی خبر داد.
تمدید مهلت پذیرش دانشجوی ارشد آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیات علمی
پایگاه خبری راد: دانشگاه علوم پزشکی مجازی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی مجازی ویژه هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال ۹۷-۹۸ را تا تاریخ پایان شهریور ماه تمدید کرد.
بانک‌ها نیز می‌توانند ارز مسافرتی و دانشجویی عرضه کنند
پایگاه خبری راد: بانک‌های کشور مجازند از محل ارزهای خریداری‌ شده و با تأمین اسکناس از محل منابع خود، نسبت به فروش و پرداخت ارز مسافرتی و دانشجویی به نرخ بازار در سطح شعب داخل شهر با اخذ مدارک مثبته اقدام کنند.
واقعیاتی کمتر گفته‌شده درباره «دانشگاه» در ایران و جهان
پایگاه خبری راد: دفترچه‌های انتخاب رشته‌ی کنکور سال ۹۷، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند؛ حرف‌هایی که اغلب تازه نیستند اما تاکنون به این رسایی شنیده نمی‌شدند.
دریافت شهریه از اتباع توسط مدارس تخلف است
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به اینکه تحصیل برای دانش‌آموزان اتباع رایگان است، گفت: اگر مدرسه‌ای از خانواده اتباع شهریه گرفت و یا اقدامی فراتر از مصوبه هیات وزیران انجام داد، تخلف انجام داده، زیرا در مصوبه هیات دولت امکان تحصیل برای فرزندان مهاجران مشابه فرزندان ایرانی فراهم شده است.
اجرای طرح ارتقای توان اشتغال‌پذیری دانشجویان در دانشگاه لرستان از مهر
پایگاه خبری راد:رئیس دانشگاه لرستان از اجرای طرح ارتقای توان اشتغال‌پذیری دانشجویان در این دانشگاه از مهر ماه امسال خبر داد.