06:01 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهرهای هوشمند

سرمایه‌گذاری لازمه‌ی بهره‌وری از فناوری است
پایگاه خبری راد: در نشست تحول دیجیتال و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، به نقش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای بهره‌وری از فناوری و ایجاد کارآفرینی تاکید شد.
اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار برای توسعه اینترنت اشیا
پایگاه خبری راد: شرکت چینی شیائومی قصد دارد که در پنج سال آینده مبلغی معادل ۱.۵ میلیارد دلار در زمینه تولید و توسعه گجت و خانه های هوشمند و اینترنت اشیا سرمایه گذاری کند.
ایستگاه شارژ الکتریکی مفهومی «هیوندای» پیدا شد
پایگاه خبری راد: با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، حتی ماشین‌های آینده می‌توانند ایستگاه شارژ خود را پیدا کنند.
مک‌آفی به افزایش ایمنی خانه‌های هوشمند می‌پردازد
پایگاه خبری راد: شرکت مک‌آفی فعال در زمینه امنیت سایبری در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۹ لاس وگاس اعلام کرده است که قصد دارد با معرفی محصولات جدید خود به ایمن‌سازی خانه‌های هوشمند کاربران کمک کند.
دلیل اصلی پدیده وارونگی هوا، حمل و نقل نیست
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشور گفت: بیش از ۴۰ درصد مصرف انرژی کشور از آلودگی بخش ساختمان به هدر می رود.
تکنولوژی های متحول کننده آینده کدامند؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرده‌اند که اینترنت ۵G، شهرهای هوشمند، اینترنت اشیا، خودروهای خودران و برقی و در آخر ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده، آینده جهان را دستخوش تغییرات زیادی خواهد کرد.
همکاری شیائومی با شرکت سوئدی IKEA جهت تحقق خانه هوشمند!
پایگاه خبری راد: شرکت چینی شیائومی به منظور توسعه پلت‌فرم خانه های هوشمند و اینترنت اشیا قصد دارد وارد همکاری با شرکت سوئدی IKEA شود.
تلویزیون‌های هوشمند هم قابلیت هک شدن دارند!
پایگاه خبری راد: کارشناسان در واکنش به یکی از بزرگترین سوالات کاربران مبنی بر هک شدن تلویزیون های هوشمند عنوان کرده‌اند که تلویزیون‌های هوشمند نیز همانند سایر دستگاههای الکترونیکی قابل هک شدن هستند.
طراحی شهرهای هوشمند بر اساس نیازهای بشر!
پایگاه خبری راد: بر اساس تحقیقات به دست آمده در آینده نزدیک شهرهای فعلی جهان کارآیی خود را از نظر شاخص‌هایی همچون هوشمندی، دسترس‌پذیری، اشتغال و سلامت به طور کامل از دست می‌دهند .
بزرگترین چالش‌ شهرهای هوشمند !
پایگاه خبری راد: درحالی که موضوع شهرهای هوشمند بیش از پیش بر سر زبان‌ها می‌افتد و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار می‌گیرد، این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر مجموعه‌ای از چالش‌های شهرهای هوشمند می‌پردازد.
مردم هنوز چیزی از لزوم هوشمندسازی شهرها نمی‌دانند
پایگاه خبری راد: کارشناسان به تازگی از لزوم افزایش تلاش برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم برای توسعه شهرهای هوشمند و اینترنت اشیا خبر داده‌اند.
مزایای هوشمندسازی شهرها چیست؟
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور مختصری بر مهم‌ترین آثار مثبتی که شهرهای هوشمند بر کیفیت زندگی شهروندان و سطح کیفی دولت‌های مختلف می گذارد، خواهد پرداخت.
مزایای هوشمندسازی شهرها چیست؟
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور مختصری بر مهم‌ترین آثار مثبتی که شهرهای هوشمند بر کیفیت زندگی شهروندان و سطح کیفی دولت‌های مختلف می گذارد، خواهد پرداخت.
باید ریسک بالای شهرهای هوشمند را بپذیریم!
پایگاه خبری راد: کارشناسان برآورد کرده‌اند با توسعه شهرهای هوشمند و گسترش روزافزون اینترنت اشیا، میزان آسیب‌پذیری و احتمال نفوذ هکرها به دستگاه‌های هوشمند نیز بیشتر خواهد شد.
ایرانسل خودروهای فرودگاه امام خمینی (ره) را هوشمندسازی می‌کند
پایگاه خبری راد: ایرانسل و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام ۲۰۱۸)، تفاهم‌نامه اجرای سامانه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل در این شهر را امضا کردند.