07:57 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهرستان

۲۴ همت سرمایه‌گذاری به نفع زغال‌سنگی‌ها
نگاهی به افتتاح ابر پروژه تولید فولاد در زرند و اثرگذاری آن روی صنعت زغال‌سنگ کشور حاکی از آن بوده که یک پروژه برد-برد به نفع دو صنعت فولادی و زغالی شکل گرفته است.
اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی کشور
نماد برتر- معاون وزیر صمت از اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی کشور در سال جاری خبر داد.
عرضه همه محصولات "فولاد" در بورس و حذف رانت / تولید با ارزش افزوده بالا
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد با اشاره به برنامه تولید فولاد با ارزش افزوده بالا گفت: همه محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا عرضه می شود و امکان رانت فراهم نیست.
سود خالص قابل توجه در انتظار سهامداران «وخاور»
نماد برتر - بانک خاص به دنبال جابجایی بین حساب‌های سود انباشته و سرمایه رفته و افزایش سرمایه 60 درصدی از محلی جذاب را کلید زده است.
پیشنهادی برای کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب کشاورزی توسط صنعت مهم بورسی
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد پیشنهاد داد صنایع فولادی با تامین ورق های گلخانه ها، بخش کشاورزی را به سمت کاهش مصرف ۳۰ درصدی آب سوق دهند.
تخصیص ١٠ میلیارد تومان برای رفع نیازهای زلزله زدگان سی‌سخت
نماد برتر - مبلغ ١٠ میلیارد تومان تنخواه فوری به استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نیازهای ضروری زلزله زدگان تخصیص یافت.
کرونای انگلیسی سفرهای مردم را محدودتر می‌کند؟
نماد برتر- در شرایطی که شیوع ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی در کشور گسترش یافته و مسئولان وزارت بهداشت هر روز هشدار جدی‌تری نسبت به آینده می‌دهند، باید دید آیا سفرهای مردم در روزهای پیش‌رو و اسفند ماه محدودتر می‌شود یا اینکه تنها رنگ‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز در شدت محدودیت‌ها اثرگذار خواهد بود؟
سایپا با اعلام فروش املاک مازاد در سه استان به تابلو بورس بازگشت
نماد برتر- سایپا از فروش املاک مازاد در استان های تهران ، البرز و مازندران از طریق شرکت فام خبر داد و به تابلو معاملات بورس بازگشت .
شرکت فرابورسی برای اجاره قطعه زمین ۱۰۴۴ هکتاری قرارداد بست
نماد برتر- شرکت فرابورسی کشت و دامداری فکا از قرارداد با سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو برای اجاره زمین ۱۰۴۴ هکتاری از اراضی استان آذربایجان غربی خبر داد.
عرضه اولیه امروز با نقدینگی ۱۲۴ هزارتومانی و احتمال کاهش سهمیه
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس، بیست و ششمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
شستا ۱۰۰ میلیارد تومان در فاز ۴ شرکت سیمانی هزینه می‌کند
نماد برتر- نماینده مردم دورود و ازنا از هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی شستا در فاز ۴ شرکت سیمان دورود تا خرداد سال آینده خبر داد.
زمان عرضه اولیه "کزغال" قطعی شد / جزئیات واگذاری + معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و ششمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس واگذار شود.
بانک‌ها چگونه می‌توانند به جهش تولید کمک کنند؟
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی گفت: در راستای جهش تولید بانک‌ها باید حتی الامکان منابع خود را به سمت واحدهای تولیدی هدایت کنند که این امر اثر مثبتی در رشد اقتصادی خواهد داشت.
حمایت فولاد مبارکه از بومی سازی الگو شود
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد گفت: فولاد مبارکه با ریسک پذیری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی حمایت کرده و این مسئله باید الگو شود.
نقش مهم بورس کالا در ورود پسته استاندارد مه ولات به بازارهای صادراتی
نماد برتر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب‌های اصلی تولید پسته در ایران است گفت: نیاز است تا پسته تولیدی شهرستان مه ولات پس از استانداردسازی وارد بازارهای صادراتی شود که نقش بورس کالا در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت بوده است.