13:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت حمل و نقل ریلی

هزینه تعمیر واگن چند برابر شده است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا معتقد است با توجه به شوک ارزی اخیر و عدم حمایت لازم از شرکت‌های حمل و نقل ریلی شرایط برای آن‌ها بسیار دشوار شده و درصورتی که حمایت‌های لازم صورت نگیرد، عملا بسیاری از برنامه‌ها امکان اجرا نخواهند داشت.
دزدها مسافران پرند را زمین‌گیر کردند!
پایگاه خبری راد: روز گذشته (دوشنبه) قطارهایی که در ساعات پایانی روز کاری تهران را به مقصد شهر پرند ترک می‌کردند، با تاخیرهای چند ساعته مواجه شدند؛ تاخیرهایی که دزدها علت اصلی آن بودند!
مدیر عامل «هگتا» تغییر کرد
پایگاه خبری راد: مدیر عامل هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی (هگتا) تغییر کرد.
عذرخواهی رجا برای لغو حرکت برخی قطارها
پایگاه خبری راد: در پی تماس‌ های مکرر هموطنان مبنی بر لغو حرکت قطارهای رجا طی هفته‌های اخیر، شرکت حمل و نقل ریلی رجا از مردم عذرخواهی کرد.
اعطای مجوز شرکت‌داری به راه‌آهن، بخش خصوصی را زمین‌گیر می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا معقتد است قانون جدیدی که در آن به راه آهن اجازه تاسیس و مدیریت شرکت های حمل و نقل ریلی را می دهد نه تنها به این صنعت کمکی نخواهد کرد که حتی باعث زمین گیر شدن بخش خصوصی و ایجاد مشکلات جدید برای آنها نیز خواهد شد.
جزئیات برنامه‌ریزی سفرهای ریلی اربعین
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از اختصاص ۴۴ هزار صندلی در ۸۳ قطار برای جابه‌جایی مسافران اربعین خبر داد.
درخواست مدیرعامل رجا از دولت برای فضای آزاد تجاری
پایگاه خبری راد: چند ماه پس از دستورالعمل راه‌آهن درمورد نرخ بلیت قطارهای مسافری ، حالا رئیس یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های حمل و نقل ریلی کشور از دولت درخواست کرده که برای آنها فضای آزاد تجاری به وجود بیاورد.
صفحه قبل | صفحه بعد