21:51 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت توزیع نیروی برق تهران

با یک پیامک با قبض کاغذی برق خداحافظی کنید
پایگاه خبری راد: دولت قصد دارد با حرکت مهره قبوض کاغذی به سمت الکترونیکی کردن، قدم بزرگی در صرفه جویی در هزینه‌ها بردارد. این مهم که با همکاری مردم محقق می‌شود ۱,۴۴۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی به همراه دارد و مشترکین می‌توانند با ارسال یک پیامک از صدور قبض کاغذی برق جلوگیری کنند.
توسعه خدمات غیرحضوری برق تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از توسعه خدمات الکترونیک به‌منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان پایتخت به مناطق برق و دسترسی آسان به خدمات خبر داد.
قابل توجه مشترکان بدهکار برق
پایگاه خبری راد: طبق آئین‌نامه با مشترکینی که بدهی برق دارند و بدهی آن‌ها از یک حد بالاتر می‌رود، برخورد قانونی می‌شود. یکی از برخوردهای قانونی قطع برق است و طبیعتاً اگر مشترک هزینه‌ی برق را پرداخت نکرده باشد و شرایط قطع برق را داشته باشد، باید تعجیل کند زیرا سیستم به‌صورت اتوماتیک پیش می‌رود و براساس آئین‌نامه اقدامات بعدی صورت می‌گیرد.
تابستان بدون خاموشی سپری می‌شود؟
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در شبکه برق، باید میزان مصرف در حد استاندارد باشد، علاوه‌ بر این، بسته به پارامترهای مختلف، می‌توانیم تابستان را بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده سپری کنیم اما از اکنون نمی‌توان درباره تابستانی بدون خاموشی صحبت کرد.
مهم‌ترین وقایع آب و برق در سال۹۷
پایگاه خبری راد: سال ۹۷ با درخواست کمک وزیر نیرو از مردم برای گذر از تنش‌های آبی شروع شد، سالی که پر از تنش و بحران برای وزارت نیرو بود به‌گونه‌ای که طبق گفته خود مسؤولان آبی در ۵۰ سال گذشته وضعیت منابع آبی بی سابقه بوده در بخش برق نیز پس از گذشت سال‌ها با جداول خاموشی روبرو شدیم که فشار سنگینی را به وزارت نیرو تحمیل کرد.
تعرفه مشترکان پرمصرف برق پلکانی افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: تعرفه مشترکان پرمصرف برق، به‌صورت پلکانی افزایش خواهد یافت؛ به‌گونه‌ای که در مرحله اول، ٥٠ درصد و در مرحله دوم، ٥٠ درصد دیگر افزایش می‌یابد.
افتتاح ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه در صنعت برق تهران
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از افتتاح پروژه‌های متعددی در حوزه صنعت برق تهران خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری حدود ۱۱۵ میلیارد تومان به منظور به‌سازی و نوسازی، پایداری شبکه برق و هوشمندسازی شبکه صورت گرفته است.
شرایط ایجاد نیروگاه‌های پشت‌بامی در خانه شخصی
پایگاه خبری راد: طبق آخرین اعلام مسوولان، مشترکان خانگی می‌توانند با خرید پنل خورشیدی، علاوه بر رفع نیاز خود، مازاد برق تولیدی‌شان را ۱۰ برابر گرانتر به شرکت توزیع برق تهران بزرگ بفروشند؛ یعنی هر کیلووات ساعت ۸۰۰ تومان که این موضوع یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه به شمار می رود.
یکی از اولویت‌های وزارت نیرو، استفاده از کابل‌های زیرزمینی است
پایگاه خبری راد: براساس برنامه‌ریزی‌ها تا سال آینده شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی در تهران وجود نخواهد داشت و دیگر قرار نیست که شبکه هوایی ۲۰ کیلوولت جدیدی احداث شود.
رعایت نکردن الگوی مصرف برق توسط 20 درصد خانوار ایرانی
پایگاه خبری راد: ٧٦ درصد مشترکان شهر تهران مشترکان خانگی هستند که ٨٠ درصد این مشترکان، در حد الگو مصرف که ماهانه ٣٠٠ کیلوات ساعت است، مصرف می‌کنند.
خاموشی‌های احتمالی تهران برای روز شنبه
پایگاه خبری راد: برنامه روزانه قطع برق تهران برای بیستم مردادماه منتشر و محل قطعی‌های برق به‌ صورت جدول مشخص شده تا شهروندان تهرانی با بتوانند از قطعی یا عدم‌ قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.
در سه هفته اخیر قطعی برق برنامه‌ریزی‌شده نداشتیم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در زمان اوج مصرف ۴۰۰ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق صورت گرفت و همین موضوع موجب شد که در سه هفته اخیر هیچ گونه قطعی برق برنامه‌ریزی‌ شده‌ای در پایتخت اعمال نشود.
شرکت ملی گاز، سازمان محیط زیست و آب‌وفاضلاب درمیان پرمصرف‌ها!
پایگاه خبری راد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درحالی روز شنبه برق ۶۰ سازمان را قطع کرد که در میان نام شرکت‌های بدمصرف که برقشان قطع شده است، برخی واحدهای زیرمجموعه وزارت نیرو نیز به چشم می‌خورد!
جدول خاموشی های تهران مجددا منتشر شد
پایگاه خبری راد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده امروز جدول جدیدی را در پنج بازه زمانی منتشر کرد.
خاموشی های تهران ادامه دارد
پایگاه خبری راد: با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق مجددا جدول پیش بینی اعمال محدودیت بار در شبکه های توزیع برق شهر تهران را این بار به صورت بلوک های مشخص منتشر کرده است.