18:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرایط آبی

بحران آب نداریم، ورشکستگی آبی داریم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مدیریت منابع آب با اشاره به اینکه ایران دچار ورشکستگی آبی است نه بحران آب، تاکید کرد: اعلام ورشکستگی آب اولین مرحله برای اصلاح امور است. باید بپذیریم که در بن‌بست آبی قرار داریم و باید این موضوع مهم را با مردم هم در میان بگذاریم.
خط خشکسالی از پلنگ‌آباد به سد کرج رسید
پایگاه خبری راد: مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: سال 90 خط خشکسالی دقیقاً بر روی پلنگ‌آباد اشتهارد قرار داشت اما امروز این خط بر روی تاج سد کرج قرار دارد.
آب خوش از گلوی خرمشهری‌ها پایین رفت؟
پایگاه خبری راد: بیش از 20 روز از شوری آب در آبادان و خرمشهر و اعتراضات مردم این شهرها می‌گذرد.
نماینده اهواز: انتقال آب به کویت صحت ندارد
پایگاه خبری راد: در حال حاضر شهرهای استان خوزستان بخصوص خرمشهر و آبادان دچار حادترین شرایط از لحاظ کمبود آب شرب هستند که باعث بروز تجمعات مردمی شده است.
در برابر تحریم به جای پر شدن انبارها، بازار باید رنگین شود
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور با بیان اینکه "ما به همه جوانان، مهندسان و کارگران کشور افتخار می کنیم"، تاکید کرد: باید تهدید دشمن را دفع و به فرصت تبدیل کنیم و با افزودن به هزینه بدخواهان، آنها در مدت کوتاهی در برابر ملت ایران تسلیم خواهند شد .
برآورد 1000 میلیارد تومان خسارت به کشاورزان سیستان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: امسال خسارت به کشاورزان سیستان 1000 میلیارد تومان برآورد شده است که پیگیر تأمین و پرداخت آن هستیم.
سخت‌ترین شرایط آبی اصفهان در دهه‌های اخیر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با تاکید بر اینکه آورد امسال سد زاینده رود به 500 میلیون مترمکعب هم نخواهد رسید، گفت: براساس آمار موجود سخت‌ترین و نادرترین شرایط افت ورودی آب به سد زاینده رود در سال جاری اتفاق افتاده است.
کاهش چندین میلیون مترمکعبی آب سد سفیدرود و ضرورت صرفه‌جویی کشاورزان در مصرف آب
پایگاه خبری راد: صرفه‌جویی کشاورزان در آب مصرفی برای زمین‌های کشاورزی ضروری است.
بارش‌های اخیر ایران را از خشکسالی نجات نمی‌دهد
پایگاه خبری راد: رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های کشوردر روزهای گذشته تاکید کرد: این بارش‌ها به هیچ وجه نمی‌تواند نجات‌بخش کشوراز خشکسالی شدید باشد چون افزایش دما باعث ذوب شدن ذخایر برفی در ارتفاعات شده است.
رفع تشنگی ایران، منتظر تحقق وعده‌های وزیر نیرو
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار جهانی، ایران سیزدهمین کشوری است که تا سال ۲۰۴۰ با بحران شدید بی آبی مواجه خواهد شد و به همین دلیل از هم اکنون تدابیر گوناگونی برای حل این چالش در نظر گرفته شود. وزیر نیرو نیز وعده هایی را برای بهبود شرایط آبی داده است.
صفحه قبل | صفحه بعد