17:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سکه طرح جدید

حباب 400 هزار تومانی سکه بهار آزادی !
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه روند افزایشی نرخ دلار و اونس جهانی قیمت طلا و سکه را در بازار داخلی افزایش داده است، اظهار کرد: خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد و مردم تنها برای سرمایه‌گذاری؛ طلای خام، آب شده و سکه در حجم بسیار محدود خریداری می‌کنند.
 طلا، سکه و ارز در روز 4 دی چند؟
پایگاه خبری راد: بازار ارز امروز با افزایش قیمت‌ها همراه بود. همین موضوع سبب افزایش قیمت انواع طلا و سکه شد.
 طلا، سکه و ارز در ۳ دی‌ماه چند؟
پایگاه خبری راد: روز دوشنبه قیمت طلا و ارز اندکی صعودی بود.
قیمت سکه، طلا و ارز در ۲۷ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز نرخ ارز باز هم اندکی کاهش یافت. قیمت طلا و سکه نیز تقریبا ثابت ماند.
ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار
پایگاه خبری راد: سکه و طلا در بازار امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به قیمت سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.
 طلا، سکه و ارز در ۲۰ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز 20 آذر ماه(سه شنبه) طلا و سکه و ارز در حد قابل توجهی کاهش قیمت را تجربه کردند.
 بازار سکه در 20 آذر ماه
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا در بازار امروز هم روند کاهشی داشت؛ به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید با ۱۲۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته (دوشنبه) به سه میلیون و ۶۱۰ هزار تومان رسید.
طلا، سکه و ارز در روز 19 آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا که از روز یکشنبه آغاز شده، امروز نیز ادامه پیدا کرد؛ به طوری‌که هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی نسبت به دیروز ۱۴۵ هزار تومان ارزان‌تر شده است.
کاهش قیمت سکه و طلا دوباره شروع شد
پایگاه خبری راد: با وجود افزایش قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته، بازار امروز آن‌ها آرام است و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه دوباره روند کاهشی خود را از سرگرفت و هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون ۷۸۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
قیمت طلا و سکه در چهاردهم آذرماه
پایگاه خبری راد: امروز هم روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه یافت و ارز مسافرتی نیز مقداری ارزان شد اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها بدون تغییر ۱۱ هزار و ۲۲۷ تومان باقی ماند.
 طلا، سکه و ارز در ۱۳ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه یافت. همچنین نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۲۲۷ تومان بود.
قیمت طلا و سکه در دهم آذرماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار امروز، اعلام کرد که قیمت طلا و سکه روند کاهشی خود را تا واقعی شدن نرخ این محصول ادامه خواهد داد.
کاهشی شدن قیمت طلا و سکه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت، قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی را سه میلیون و ۶۵۱ هزار تومان اعلام کرد.
طلا، سکه و ارز در ششمین روز  آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز نیز قیمت طلا و سکه همچون روزهای اخیر، نزولی بود. قیمت ارز مسافرتی اما تغییری نسبت به روز گذشته نداشت.
 قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در پنجم آذر ماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اعلام کرد که قیمت طلا و سکه در بازار روز دوشنبه نسبت به ابتدای هفته با ثبات نسبی همراه بوده و همچنان هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی کمتر از چهار میلیون تومان معامله می‌شود.