11:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سعدی

معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی، دو زیرمجموعه "خودرو، خساپا" + ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۴۸ هزار و ۳۵۴ واحدی شاخص ، بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، دو زیرمجموعه ایران خودرو و سایپا به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
امروز ۴ سهم مشمول رفع گره هستند / خروج ۶ شرکت + محدودیت حجمی
نماد برتر- امروز سهام ۴ شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۶ شرکت هم بسته و برای یک سهم محدودیت حجمی تعیین شد.
امروز دو سهم مشمول رفع گره هستند / خروج موقت سه شرکت + تعلیق یک نماد
نماد برتر- امروز سهام دو شرکت دارای صف فروش، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد سه شرکت هم بسته و یک نماد هم تا ۸ آذر تعلیق و توقف "وتجارت و حفارس" ادامه دار شد.
سهامداران دو شرکت قندی و یک شرکت بورسی به مجمع فراخوانده شدند
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده دو سهم قندی و یک شرکت بورسی برای تصویب صورت های مالی و انتخاب اعضای هیات‌ مدیره اعلام شد.
تحلیل ۱۶ کارشناس از نتیجه انتخابات آمریکا بر بورس ایران و اقبال صنایع
نماد برتر- ۱۶ کارشناس بازارسرمایه در خصوص اثر نتیجه میان و بلند مدت انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه ایران و اقبال صنایع بورسی ، نکاتی ارائه کردند.
عرضه املاک در بورس کالا براساس اعلام وزیر راه و شهرسازی/ درخواست‌های متعدد در صف پذیرش املاک
نماد برتر- سخنگوی بورس کالا عنوان کرد: براساس اعلام وزیر راه و شهرسازی عرضه املاک در بورس کالا آغاز شده و درخواست های جدیدی از نهادهای دولتی و عمومی در صف پذیرش و عرضه در این بازار هستند که بزودی درباره آنها اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
بازارگردانی تاپیکو ، ۱۲ شرکت دارویی، دو پتروشیمی و ۲۰ نماد بورسی آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام تاپیکو ، ۱۲ شرکت دارویی، دو پتروشیمی و ۲۰ نماد دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه آغاز شد.
مهمترین حاشیه های بازار کدام اتفاقات بودند
نماد برتر- بازار سهام همانند یک وضعیت کلی بازارها که همگی در یک جهت و به حالت انتظار با روند نزولی روبه‌رو هستند، امروز هم به مثابه روزهای قبل می‌تواند با همان وضعیت روز قبل باشد.
معاملات دیروز زیرمجموعه "تاصیکو" باطل شد / بازگشایی امروز نماد
نماد برتر- بورس تهران ار عدم تایید کلیه معاملات امروز زیرمجموعه سرمایه گذاری صدر تامین خبر داد و اعلام کرد: این نماد امروز با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.
بازگشت ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی به تابلو معاملات و توقف سه نماد
نماد برتر- در روز رشد شاخص ، نماد ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی آماده بازگشایی بدون محدودیت نوسان و با محدودیت شدند و نماد سه شرکت هم بسته شد.
سایت‌ها و چارترکننده‌ها عامل گرانی بلیت هواپیما/ از ایرلاین‌ها بخرید
نماد برتر- دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: برخی اشتباهات و تخلفات از سوی سایت‌های فروش اینترنتی و چارترکننده‌ها باعث گرانی بلیت هواپیما شده است و ایرلاین‌ها تا کنون گرانفروشی نداشته‌اند.
سهامداران پنج شرکت و بانک بازار پایه ای به مجمع فراخوانده شدند
نماد برتر- پنج شرکت بورسی و فرابورسی به همراه بانک ایران زمین، زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده را به سهامداران اعلام کردند.
خروج موقت ۷ شرکت از تابلو معاملات و تمدید توقف بزرگترین بانک بورس
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۷ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و توقف نماد بانک تجارت برای دو روز دیگر تمدید شد.
بازار سرمایه گزینه اول سرمایه گذاری است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سعدی، گزینه اول و جذاب سرمایه گذاری در کشور را علیرغم نوسانات و فراز و فرود قیمت ها همچنان بازارسرمایه دانست.
وزیر راه با گرانی ٨٠ درصدی قیمت بلیت هواپیما از اول آبان مخالفت کرد
نماد برتر- وزیر راه قیمت های جدید انجمن شرکت های هواپیمایی مبنی بر اعمال گرانی ٨٠ درصدی از اول آبان را لغو و اعلام کرد: قیمت های جدید اعتبار ندارد .