10:45 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
 دولت الکترونیکی با دستگاه‌های دولتی کشاکش دارد!
پایگاه خبری راد: این روزها، اتصال دستگاه‌ها و عدم تبادل اطلاعات، حلقه مفقوده توسعه دولت الکترونیکی در ایران به شمار می‌رود؛ موضوعی که بارها ازسوی مسوولان مربوطه در وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات بر آن تاکید می‌شود اما...
تفاهم وزارت ارتباطات و قوه قضاییه بر سر شبکه ملی اطلاعات
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فناوری اطلاعات ایران به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای ارتقای کیفیت خدمات حقوقی و قضایی و توسعه شبکه های تخصصی دستگاهی حاکمیتی مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات به امضا رسید. ​
 دولت هوشمند ایرانی در شکل‌گیری امنیت و عدالت عمومی موثر خواهد بود
پایگاه خبری راد: دولت هوشمند که می‌تواند بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی را برای شهروندان ایجاد ‌کند و استفاده هر خانوار مستقر در ایران از حداقل یک خدمت دولت الکترونیکی در سال هم یکی از اهداف خدمات دولت الکترونیکی اعلام شده است.
رتبه نخست توسعه ICT کشور به تهران رسید
پایگاه خبری راد: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از پیش‌بینی رشد بیش از ۵۰ درصدی تراکنش و استعلام بین دستگاهی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: هسته اولیه تیم واکنش سریع با حضور مدیران فناوری اطلاعات دستگاه‌های استانی هسته طی روزهای آینده ایجاد می‌شود که این تیم با محوریت مرکز ماهر تعاملات لازم را برای مقابله با رخدادهای امنیتی و حملات سایبری انجام می‌دهد.
نتیجه ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: پس از اعلام ۳۸ درصدی الکترونیکی شدن دستگاه‌های اجرایی تا پایان دوره‌ سوم ارزیابی، چهارمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور شهریورماه اعلام می‌شود.
دنبال حل چالش‌های کشور از طریق "فناوری‌های نوین" هستیم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: ما به دنبال حل یکسری مسائل و چالش‌های کشور با استفاده از فناوری‌های نوین هستیم و امروز در کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند 2018 باید به کمک همدیگر راهکارهای حل این مشکلات را پیدا کنیم.
این لایحه را نقد کنید
پایگاه خبری راد: در حالی که لایحه صیانت از داده‌های شخصی اخیرا توسط سازمان فناوری اطلاعات کشور رونمایی شده، افراد می‌توانند با مطالعه‌ی پیش‌نویس این لایحه، نسبت به نقد آن اقدام کنند.
لایحه صیانت از داده‌های شخصی رونمایی شد
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رونمایی از لایحه صیانت و حفاظت از داده‌های شخصی، به لزوم صیانت از داده‌های مردم در سرویس‌های بین‌المللی با تعاملات قانونی تاکید کرد.
دولت هوشمند با ۳۱۴ خدمت در الکامپ حضور می‌یابد
پایگاه خبری راد: نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ تهران برگزار شد.
همایش مشارکت عمومی -خصوصی و ظرفیت سازمان توسعه‌ای در ارائه خدمات الکترونیکی برگزار شد
پایگاه خبری راد: همایش مشارکت عمومی -خصوصی و ظرفیت سازمان توسعه‌ای در ارائه خدمات الکترونیکی برگزار شد.
اتصال 151 دستگاه به مرکز ملی تبادل اطلاعات
پایگاه خبری راد: تاکنون 151 دستگاه به مرکز ملی تبادل اطلاعات متصل شده‌اند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان تابستان جاری اکثر دستگاه‌ها به این مرکز متصل خواهند شد.
راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست‌های ارزی
پایگاه خبری راد: سامانه ثبت و تایید درخواست‌های ارزی محصولات و خدمات نرم‌افزاری با هدف تسهیل و تسریع و شفاف‌سازی، کنترل و پایش، نظام پاسخگویی و فرآیند مربوط به تایید و تشخیص تا رفع تعهد ارزی ظرف مدت ۱۰ روز آینده راه‌اندازی می‌شود.
پروژه‌ی خطایاب املایی فارسی آماده ارایه به عموم شد
پایگاه خبری راد: به تازگی اعلام شد که در راستای اهداف توسعه خط و زبان فارسی در محیط رایانه‌ای خروجی تعدادی از پروژه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران با مالکیت این سازمان به‌منظور رونق کاربری زبان فارسی در محیط رایانه‌ای به‌صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
آغاز ثبت‌نام در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف
پایگاه خبری راد: چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف، 14 تیرماه امسال برگزار می‌شود.