10:47 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان حفاظت از محیط زیست

در همایش‌های بین‌المللی هم آب بسته‌بندی نمی‌خورید؟
پایگاه خبری راد: انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی به تصمیم سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر ممنوعیت استفاده از آب بطری بسته‌بندی در این سازمان و مجموعه‌های وابسته آن در سطح کشور واکنش نشان داد.
دولت متعهد به پرداخت خسارات تولید کنندگان طیور است
پایگاه خبری راد: معاون اول رییس جمهور با تاکید بر همکاری همه دستگاه ها برای مقابله با آنفلونزای حاد پرندگان در کشور، گفت: دولت همه امکانات و ظرفیت خود را برای پیشگیری از شیوع این بیماری بکار خواهد گرفت.
بررسی عملکرد سازمان استاندارد در مساله آلودگی هوای تهران
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد استان تهران از طرح معاینه فنی موتورخانه‌های دستگاه‌های کشوری و دولتی و نیز بررسی اثرات مایع افزودنی "بوست" به سوخت مورد استفاده در وسائل نقلیه متحرک و نیز سیستم‌های ساکن به عنوان دو پروژه این سازمان در راستای کاهش آلودگی هوای تهران خبر داد.
 اردکانیان بهترین گزینه برای وزارت نیرو است
پایگاه خبری راد، رئیس پیشین سازمان حفاظت از محیط زیست، اردکانیان را بهترین گزینه برای حضور در وزارت نیرو دانست و ابراز امیدواری کرد که وی با کسب آرای بالای نمایندگان، بتواند با قدرت منابع آبی را مدیریت کند.
21 ملاک سرمایه‌گذاران خارجی در معدن مشخص شد
پایگاه خبری راد: الویت های 21 گانه سرمایه گذارن خارجی برای تحقق جذب 30 میلیارد دلار سرمایه خارجی در نقشه راه معدن تدوین شد.
محیط زیست نباید به ابزار سیاسی جناح‌ها تبدیل شود
پایگاه خبری راد: رویکرد چند سال گذشته مجموعه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی و مجموعه دولت به محیط زیست خوب بوده است.
صفحه قبل | صفحه بعد