10:08 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان تاکسیرانی

استقرار ون‌های ویژه در روزهای پایانی سال
پایگاه خبری راد: معاون نظارت سازمان تاکسیرانی تهران از استقرار ون‌های ویژه در روزهای پایانی سال برای جابه جایی مسافران خبر داد.
تاکسی‌ها امدادگر هلال احمر می‌شوند
پایگاه خبری راد: سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از پیشنهاد اتحادیه برای اجرای طرحی تحت عنوان "تاکسی امدادگر" به سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد و گفت: پیشنهاد کردیم تا در قالب این طرح با راه‌اندازی سامانه‌ مورد نظر، رانندگان منتخب در زمان بحران و حادثه با تجهیزات شهری حضور پیدا کرده و خدماتی ارائه می‌دهند.
خودروهای سایپا با مشارکت سیتروئن صادر می شود
پایگاه خبری راد: مراسم رونمایی از خودروی «برلیانس تاکسی» محصول گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل سایپا و معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور برگزار شد.
رانندگان، مانع اصلی الکترونیکی‌سازی پرداخت‌ها
پایگاه خبری راد: یک کارشناس با اشاره به مساله قدیمی اضافه دریافت برخی رانندگان تاکسی‌ها از شهروندان راه‌حل این معضل را الکترونیکی‌سازی پرداخت‌ها دانست و گفت که بزرگ‌ترین مانع در این راستا رانندگانی هستند که از عدم اجرای این پروژه سود می‌برند.
معاون بازاریابی و فروش سایپا:وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه شرایط ارائه خدمات در سایپا بر اساس آمار ارائه شده از مراجع ذیصلاح نسبت به گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است.
صفحه قبل | صفحه بعد