05:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روسای

دو روایت از سفر رئیس‌ مجلس به روسیه با هدف تسهیل روابط اقتصادی
نماد برتر- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل و رئیس مجلس درباره اهداف سفر رئیس‌ مجلس به روسیه توضیح دادند .
شاخص بورس، ملاک تصمیم گیری نیست
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه از طریق خصوصی‌سازی، مالیات و اوراق سعی کردیم تا نیازی به تامین مالی از طریق بانک مرکزی نداشته باشیم، گفت: هیچ برداشتی از منابع بانک مرکزی برای تامین بودجه نداشته‌ایم.
سایه دخالت‌های سیاسی از سر بورس برداشته می‌شود؟
نماد برتر- طی چند ماه گذشته ترازوی تاثیرگذاری دخالت‌های سیاسی خارج از بازار سرمایه بیشتر از عوامل اقتصادی درونی روی این بازار تاثیر گذاشت و ماجرا تا جایی پیش رفت که قالیباف اصل رفتن را بر ماندن ترجیح داده و وزیر اقتصاد نیز از به کارگیری تلاش‌هایی برای کم کردن این دخالت‌ها خبر داد.
سه محور اصلی جلسه سران قوا / امید به عبور از کرونا و تحریم در مرداد
نماد برتر- رئیس جمهور با اعلام سه محور اصلی آخرین جلسه سران قوا ، گفت : انتظار می رود مرداد سال آینده و در پایان دولت دوازدهم ، هم از کرونا و هم از تحریم عبور شده باشد.
نتیجه جلسه فوری برای حمایت بورس: وعده عدم دخالت دولت و مخالفت با مواضع وزیر
نماد برتر- جلسه فوری نهاد ریاست جمهوری برای حمایت از بورس با وعده جهانگیری به عدم دخالت دولت، ثبات مقررات به دلیل حضور ۴۰ میلیون سهامدار ، درخواست از حقوقی ها ،مخالفت تلویحی با مواضع وزیر صنعت و... برگزار شد.
اولین معاملات صندوق های کشاورزی و گواهی سپرده خرما از فردا
نماد برتر- برای اولین بار معاملات صندوق های کالایی کشاورزی و گواهی سپرده خرمای مضافتی فردا سه شنبه در بورس کالا انجام می شود .
پیشنهادی برای صندوق فولاد با دارایی۳۰ هزار میلیاردی بورسی و غیر بورسی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بدهکاری ۶۰ هزار میلیارد تومانی دولت به صندوق بازنشستگی فولاد و پیشنهادی برای دارایی۳۰ هزار میلیارد تومانی بورسی و غیربورسی خبر داد.
تغییر نام شورای پول و اعتبار به هیئت عالی/ تحول در ساختار مدیریتی بانک مرکزی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تغییر نام شورای پول و اعتبار به هیئت عالی و اعمال تحولاتی در ساختار مدیریتی بانک مرکزی خبر داد .
استعفای روسای مجلس و قضاییه ۶ ماه قبل از انتخابات ممنوع شد
نماد برتر- نمایندگان مجلس با استعفای روسای قوای مقننه و قضائیه، ۶ ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.
جلسه عصر روحانی و قالیباف برای بررسی لایحه بودجه / امیداور به نتیجه مثبت
نماد برتر- سخنگوی دولت از برگزاری نشست مشترک عصر امروز روسای مجلس و دولت برای بررسی لایحه بودجه سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.
منابع ارزی ایران در ترکیه آزاد و صرف تامین نیازمندی‌های داخل می‌شود
نماد برتر- وزیر صنعت از آزادسازی منابع ارزی ایران در ترکیه و افزایش مبادلات تجاری دوجانبه در پی مذاکرات روسای جمهور خبر داد.
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.
شرایط استفاده از هزار میلیارد پول تزریقی به بورس / زمان بازگشت اصل و سود
نماد برتر- رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازارسرمایه گفت: هزار میلیارد تومانی که به صندوق واریز شده فقط در شرایط غیرعادی و برای سه روز بوده و باید تا ۴ سال آینده با ۱۲ درصد سود بازگردانده شود.
مذاکرات محرمانه تولیدکنندگان اوپک پلاس به کجا رسید؟
نماد برتر- مذاکرات میان اوپک و متحدانش در خصوص به تاخیر انداختن برنامه افزایش تولید نفت در ابتدای سال آینده به تاخیر سه تا شش ماهه افزایش تولید متمرکز شده است.