17:15 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رعایت پروتکل های بهد

 مردم از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کنند
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به پروتکل های بهداشتی باید در بخش های مختلف کشور و به ویژه از سوی مردم به عنوان یک مولفه کلیدی باید دنبال شود.
نحوه "توزیع" و "قیمت" واکسن آنفلوآنزا
نماد برتر- مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضمن تشریح زمان و نحوه توزیع، عرضه و قیمت واکسن آنفلوآنزا، گفت: امسال به گونه ای برنامه ریزی شده که یکی از اعضای خانواده بتواند با مراجعه به داروخانه و ثبت کد ملی خود و دو نفر دیگر از اعضای خانواده اش، تا سقف سه عدد واکسن آنفلوآنزا دریافت کند.
تمرکز الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی بر اولویت ها و مزیت های منطقه ای
نماد برتر- مدیرکل تعاون استان مرکزی گفت: الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی مبتنی بر توانمندسازی متقاضیان و با تمرکز بر اولویت ها و مزیت های مناطق تدوین و پیاده‌سازی شده است.
شرط های اقتصاددانان برای نجات ورشکسته های کرونازده اردبیل
نماد برتر- ماندگاری بیش از شش ماهه کرونا در استان اردبیل، صاحبان بسیاری از کسب و کارها همچون صاحبان مجتمع های گردشگری آب گرم، تالارهای پذیرایی و مغازه های خرده فروش را عاصی کرده و آنها را در آستانه ورشکستگی و رکود عمیق قرار داده است.
ظرفیت تولید آهن اسفنجی به ۳۶.۳ میلیون تن رسید
نماد برتر- مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: امروز با افتتاح کارخانه احیای مستقیم اردکان، ظرفیت تولید آهن اسفنجی در کشور به ۳۶.۳ میلیون تن رسید.
دو دلیل آسیب پذیری مشاغل خدماتی در بحران کرونا
نماد برتر- یک کارشناس بازار کار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم در دوران کرونا و نقش دستگاه دیپلماسی در تقویت بازار کار، علل آسیب پذیری مشاغل خدماتی و راههای حمایت از کسب و کارها در شرایط کرونا را تشریح کرد.
کرونا دوباره کارخانه‌های فورد آمریکا را به تعطیلی کشاند!
نماد برتر- شرکت خودروسازی فورد دو کارخانه خود را در ایالات متحده به علت ابتلای دو نفر از پرسنل فعال در آن به ویروس کرونا تعطیل کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد