03:55 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس جمهور چین

بورس‌های جهانی سبزپوش شدند
پایگاه خبری راد: با افزایش مجدد امیدواری‌ها نسبت به حل و فصل جنگ تجاری، بورس‌های جهانی سبز پوش شدند.
تعرفه‌های جدید باقی خواهند ماند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد آمریکا و چین در مذاکرات تجاری به بن‌بست رسیدند، زیرا واشنگتن خواستار قول چین برای اجرای تغییرات اساسی در قانون شده و پکن نیز اعلام کرده توافقی که ضد منافعش باشد را نخواهد پذیرفت.
سرمایه‌گذاری ۳.۴ میلیارد دلاری چینی‌ها در دوبی
پایگاه خبری راد: در جریان سفر نخست وزیر امارات به چین، دو طرف سر احداث پروژه‌های جدیدی در امارات با سرمایه‌گذاری چین به توافق رسیدند.
عقب‌نشینی دلار
پایگاه خبری راد: با کاهش تمایل خرید دلار از سوی معامله‌گران، ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش کاهش یافت.
مذاکره کنندگان آمریکایی تسلیم سرسختی چین شدند
پایگاه خبری راد: مذاکره کنندگان آمریکایی در پی مقاومت شدید پکن، درخواست‌ها برای محدود شدن یارانه‌های صنعتی به عنوان شرطی برای توافق تجاری با چین را ملایم کردند.
چینی‌ها را در مشتمان داریم
پایگاه خبری راد: مشاور اقتصادی ارشد کاخ سفید در اظهاراتی گفت: تعرفه‌های آمریکا به اقتصاد چین آسیب زده و به واشنگتن در مذاکرات تجاری با پکن برتری داده است.
پالادیم از مرز ۱۵۵۰ دلار عبور کرد / طلا بالا ماند
پایگاه خبری راد: پالادیم در معاملات روز سه شنبه تحت تأثیر اعتصاب معدنچیان آفریقای جنوبی به بالای ۱۵۵۰ دلار در هر اونس صعود کرد و همزمان قیمت طلا تحت تأثیر افت ارزش دلار، افزایش یافت.
افزایش تعرفه‌های آمریکا به تاخیر افتاد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور آمریکا مهلت خود برای افزایش تعرفه‌ها روی کالاهای چینی را همزمان با تلاش‌های دولتش برای توافق تجاری با پکن به تأخیر انداخت.
نرمش ترامپ برای دادن مهلت بیشتر به چینی‌ها
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا برای پایان دادن به جنگ تجاری با چین توافقی منعقد کند و وی مایل است مهلت تعیین شده برای افزایش تعرفه‌ها را تمدید کند.
نرمش ترامپ برای دادن مهلت بیشتر به چینی‌ها
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا برای پایان دادن به جنگ تجاری با چین توافقی منعقد کند و وی مایل است مهلت تعیین شده برای افزایش تعرفه‌ها را تمدید کند.
دلار کاهشی شد
پایگاه خبری راد: پس از آن‌که مذاکره‌کنندگان چینی و آمریکایی از نزدیک شدن طرفین به توافق بر سر مسائل تجاری خبر دادند، ارزش دلار کاهشی شد.
گرانی بیش از ۵ درصدی نفت با تشدید تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه تحت تأثیر نشانه‌های کمبود عرضه و پیشرفت مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین صعود کرد و قیمت‌ها را برای کل هفته بیش از پنج درصد افزایش داد.
کاهش سالانه قیمت نفت با وجود توافق اوپک و غیراوپک
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه در آخرین روز معاملات سال ۲۰۱۸ تحت تاثیر عملکرد مثبت بازارهای سهام، صعود کرد اما در مسیر ثبت نخستین کاهش سالانه در سه سال گذشته قرار دارد.
طلا در مسیر ثبت افزایش ماهانه و کاهش سالانه
پایگاه خبری راد: طلا در معاملات روز دوشنبه صعود بازارهای سهام تحت تاثیر پیشرفت مذاکرات آمریکا و چین که به تقاضای کمتر برای خرید این فلز ارزشمند منجر شد، کاهش پیدا کرد.
تغییر سیاست‌های مالیاتی چین
پایگاه خبری راد: رهبران چین به دنبال کاهش نرخ مالیاتی برای دستیابی به سطوح بالاتر رشد اقتصادی هستند.