13:57 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس بنیاد مسکن

نماینده وزیر راه و شهرسازی در مناطق زلزله زده معرفی شد
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماموریت داد که با اختیار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدایت کند.
تکمیل ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد تخریب‌شده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رییس بنیاد مسکن گفت: از ۴۳ هزار واحد تخریب شده در زلزله سال گذشته استان کرمانشاه عملیات احداث ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد شهری و روستایی به اتمام رسیده است.
 بیش از ۳۰ واحد صنعتی در اثر سیل آسیب جدی دیدند
پایگاه خبری راد: پس از حضور نوبخت، شریعتمداری وزیر صعنت، معدن و تجارت و تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در غرب مازندران حضور یافتند و از نزدیک شاهد میزان خسارت‌های ناشی از سیل بودند تا در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت حاضر شوند و برای تصویب مبلغ پرداختی به خسارت دیدگان ناشی از سیل دفاع کنند.
تسهیلات ارزان‌ قیمت برای جبران خسارات سیل در گیلان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به کمک‌های دولت به آسیب دیدگان حادثه سیل در استان گیلان گفت: بخشی از کمک‌های دولت بلاعوض بوده و بخشی به‌صورت تسهیلات ارزان پرداخت می‌شود.
پیشرفت ۵۴ درصدی بازسازی ۳۰ هزار واحد مسکونی زلزله‌زده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: تا قبل از فصل زمستان بازسازی تمام واحدهای روستایی خسارت دیده بر اثر زلزله در استان کرمانشاه تمام خواهد شد.
انجام مقاوم‌سازی در ۴۲ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۴۲ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور مقاوم‌سازی شده است گفت: تا سال ۱۴۰۵ بیش از ۷۵ درصد از روستاهای ایران باید با اعطای تسهیلات و استفاده از اعتبارات در برابر حوادث مقاوم سازی شود.
اعلام برندگان دومین همایش جایزه دادمان
پایگاه خبری راد: دومین همایش جایزه دادمان در محل سالن اجلاس سران با حضور مسئولین ارشد و متخصصین حوزه راه و شهرسازی کشور برگزار شد.
صفحه قبل | صفحه بعد