23:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس اتحادیه فروشندگان

واردکنندگان بزرگ در مقابل کاهش قیمت‌ها مقاومت می‌کنند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه، تلویزیون و دستگاه‌های صوتی و تصویری گفت: مقاومت برخی عرضه‌کنندگان اصلی و شرکت‌های واردکننده بزرگ در برابر کاهش قیمت محصولات، دلیل اصلی کاهش نیافتن قیمت‌ها متناسب با افت نرخ دلار بوده است.
قیمت موز، شلیل و خیار کاهش می‌یابد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: قیمت میوه در بازار به خصوص موز، شلیل و خیار در ایام محرم کاهش می‌یابد.
برای عید غدیر افزایش قیمتی نداریم
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه با اشاره به اینکه واردات محصولات تزئینی گل به کشور انجام نمی‌شود، بیان کرد: قیمت گل در هفته‌های اخیر روند صعودی به خود گرفته است اما با توجه به شرایط تولید و نزدیکی به ماه محرم پیش‌بینی می‌شود قیمت گل برای عید غدیر آنچنان گران نشود.
مرغداران مسئول گرانی مرغ هستند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: افزایش قیمت و گرانی مرغ از سوی مرغداران است و محصولات آن‌ها در بازار به قیمت کیلویی ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.
دام زنده برای عید قربان کیلویی چند؟
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با بیان اینکه تمام تمهیدات در رابطه با ذبح دام در روز عید قربان انجام شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت هر کیلوگرم دام زنده در روز عید قربان ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان باشد و گوشت دام‌های ذبح شده این روز با برچسب مخصوص برای خرید از سوی افراد در سطح شهر توزیع خواهد شد.
قیمت تلفن همراه متناسب با نرخ ارز کاهش نیافته است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، گوشی، تلفن همراه و لوازم جانبی با بیان اینکه هنوز قیمت تلفن همراه با کاهش قیمت ارز روند نزولی به خود نگرفته است، گفت: بازار تلفن همراه نیاز به افزایش عرضه محصول دارد و شرایط به گونه‌ای است که قدرت انتخاب مصرف‌کنندگان کاهش یافته است.
قیمت محصولات گرمایشی کاهش یافت
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع گفت: قیمت محصولات گرمایشی در چند ماه اخیر به واسطه افزایش عرضه روند نزولی به خود گرفته است.
چرا کاهش نرخ دلار، سایر کالاها را ارزان نکرد!؟
پایگاه خبری راد: کاهش نرخ ارز در چند وقت اخیر تاثیری بر قیمت کالاهای مصرفی و خدماتی نداشته است. کارشناسان دلایل متعددی را برای این موضوع عنوان می‌کنند.
فروش محصولات چوبی کاهش یافت
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان چوب و تخته و فیبر سه لایی با بیان اینکه بازار در رکود به سر می‌برد و تعمیر جایگزین خرید شده است، گفت: نیمی از نیاز بازار از طریق واردات تأمین می‌شود و این در حالی است که ماشین‌آلات کارگاهی و صنعتی در حوزه چوب، از طریق واردات تأمین می‌شود که در حال حاضر این دستگاه‌ها نیاز به تعمیرات و قطعات مصرفی دارند.
گروه اوپک محدودیت عرضه خود را در ژانویه سال ۲۰۱۷ به منظور پایان دادن به اشباع عرضه جهانی نفت و تقویت قیمت‌ها آغاز کرد؛ این سیاست موفق شد سطح ذخایر را کاهش داده و قیمت‌ها را بالا ببرد. با این حال این گروه در ماه ژوئن تحت فشار ترامپ در آستانه بازگشت تحریم‌های واشنگتن علیه ایران
پایگاه خبری راد: در حالیکه پیش‌تر وزیر جهاد کشاورزی گفته بود سیب‌زمینی صادر نمی‌شود و وعده کاهش قیمت این محصول را داده بود، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی علت گران ماندن سیب‌زمینی در هفته‌های اخیر و عدم ارزانی آن را صادرات این محصول می داند.
نرخ جگر تغییر کرد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه با بیان اینکه آلایش دام‌های وارداتی زنده به اعضای اتحادیه داده نشد، گفت: در پی افزایش قیمت خرید؛ نرخ فروش دل، جگر و قلوه افزایش‌ یافته است.
قیمت سکه ۱۳۰ هزار تومان کاهش یافت
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر اعلام کرد که روند کاهشی در بازار طلا و سکه ادامه دارد و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به دیروز با حدود ۱۳۰ هزار تومان کاهش قیمت مواجه شده است.
چرا نرخ تایر در بازار ۲ برابر کارخانه است!؟
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر درباره اختلاف تقریباً دو برابری قیمت تایر در کارخانه و بازار آزاد گفت: همچون خودرو که در بازار گران‌تر عرضه می‌شود، دلالان این کالا نیز با قیمت دلخواه تایر را در بازار می‌فروشند. اگر کسی می‌خواهد گران‌تر نخرد، از سایت کارخانه‌ها خرید خود را انجام دهد.
سبقت تعمیر از خرید کالای جدید در بازار کولر گازی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان افزایش قیمت ۴۰ تا ۵۰ درصدی کولر گازی در یک سال گذشته گفت: تعمیر و به‌روزرسانی کولرگازی و دیگر لوازم خانگی در شرایط فعلی جایگزین خرید کالای جدید شده است.
درخواست حذف قیمت از بازار مجازی موتورسیکلت ارائه شد
پایگاه خبری راد: قیمت‌های مجازی که شرایط بازار مسکن و خودرو را بهم ریخته بود در ماه‌های اخیر به بازار موتورسیکلت سرایت کرده است. در این شرایط به نظر می‌رسد با توجه به شرایط حاکم بر این بازار قیمت‌ها از آگهی‌های اینترنتی موتورسیکلت نیز حذف شود.