07:54 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس اتاق تعاون

ضرورت همکاری بیشتر مقامات عراق برای تامین ارز زائران اربعین
پایگاه خبری راد: یک عضو شورای پول و اعتبار از تأکید اعضای این شورا در مورد ضرورت همکاری بیشتر مقامات عراقی برای تامین ارز زائران اربعین خبر داد.
یک تا پنج سال انفصال از خدمات دولتی؛ مجازات تخلف از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در مصوبه ای یک تا پنج سال انفصال از خدمات دولتی را به عنوان مجازات تخلف از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعیین کردند.
دریافت قسطی مابه‌التفاوت ارزی از واردکنندگان/ تسهیلاتی برای واردات با ارز ثانویه
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از افت شدید ثبت سفارش واردات خبر داد و اعلام کرد: برای دریافت مابه‌التفاوت ارزی از کالاهای وارد شده‌ای که در گمرک مانده‌اند، تسهیلاتی مانند پرداخت اقساطی در نظر گرفته می‌شود و پیشنهاداتی برای تسهیل در واردات کالاهای لیست دوم که مشمول ارز بازار ثانویه هستند، ارائه کرده‌ایم.
بسته پیشنهادی بخش تعاون در راستای حمایت از تولید داخلی
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق تعاون ایران با تشریح مهمترین چالش‌های اقتصادی ۱۴ محور پیشنهادی برای حمایت از تولید داخلی را مطرح کرد.
تاسیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید
پایگاه خبری راد: با تصویب مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان در طرح الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، به‌دولت اجازه داده می‌شود نسبت به ایجاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدام کند.
مانع‌تراشی برای تولید معادن
پایگاه خبری راد: فعالان معدن و صنایع معدنی بخش خصوصی در سال جدید نیز همچنان با موانع قانونی تولید دست و پنجه نرم می‌کنند و سر ایجاد تغییراتی در ماده ۴۳ برنامه ششم توسعه و همچنین تعرفه‌های واردات ماشین‌آلات معدنی می‌جنگند.
ایجاد تعاونی‌های بزرگ عرضه محصولات ایرانی در تمام شهرها
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق تعاون ایران با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش بین تعاونی‌ها از تولید تا مصرف گفت: با هدف ترویج فرهنگ تعاون در تمام شهرهای بزرگ یک فروشگاه عرضه محصولات ایرانی تاسیس خواهد شد.
تعاونی‌های اشتغال برای فارغ‌التحصیلان تشکیل می‌شود
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اتاق تعاون ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام به امضا رسید.
کارآفرینان جذب بخش خدمات شده‌اند
پایگاه خبری راد: مشاور راهبردی اتاق تعاون ایران معتقد است حمایت از تعاونی‌های فعال در حوزه کارآفرینی نیازمند رفع موانع فعالیت در همه خوشه‌های کسب و کار اشتغالزا است. او تاکید دارد که جمعیت کارآفرین کشور به جای تولید بیشتر جذب بخش خدمات شده‌اند.
صفحه قبل | صفحه بعد