07:52 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دیرکرد

کدام خودروها مشمول مالیات بر درآمد هستند؟
پایگاه خبری راد: همه دارندگان وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی‌، مینی‌بوس، اتوبوس، وانت‌بار، کامیون و … مشمول مالیات بر درآمد وسایل نقلیه هستند.
اعمال افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی از اردیبهشت/واریز معوقات ظرف ماه‌های آتی
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه میزان افزایش حقوق سایر سطوح درآمدی ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار تومان نقد است گفت: سال ۹۸ مبلغ ۱۷هزار میلیارد تومان بابت افزایش دستمزدها متحمل هزینه شدیم که البته سازوکارها آماده‌اند تا بعد از تصویب در هیئت دولت آن را اجرا کنیم.
آیا معافیت دارو از تحریم‌ها واقعیت دارد؟
پایگاه خبری راد: عضو علی‌البدل سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با بیان اینکه تحریم‌ها در عمل در زمینه نقل و انتقالات مالی، تأمین ماشین آلات، مواد اولیه و داروهای ساخته شده مشکلاتی ایجاد کرده، تأخیر بیمه‌ها در پرداخت بدهی خود به شرکت‌های داروسازی را مشکل دیگر این صنعت عنوان کرد و از تأمین ۹۵ درصد نیاز کشور به دارو در داخل خبر داد.
اختصاص ١٠ هزار و ٥٠٠ فقره تسهیلات تعمیر مسکن برای استان‌های سیل زده
پایگاه خبری راد: اقدامات اجرایی بانک توسعه تعاون برای استان‌های سیل زده کشور اعلام شد.
بانک‌ها و بیمه‌ها برای کمک به سیل‌زدگان چه کردند؟
پایگاه خبری راد: بارندگی و بارش‌های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در ایران آغاز شده و بیشتر مناطق ایران را در برگرفته، در برخی استان‌ها به وقوع سیل و خرابی‌های ناشی از آن منجر شد و هموطنان را با مشکلات زیادی مواجه کرد. در این میان، بانک‌ها و شرکتهای بیمه علاوه بر وظایفی که در مواقع اینچنینی و بروز خسارت به مردم بر عهده آنان است، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی نیز وظایفی دارند که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.
یک شرکت بیمه فرابورسی می‌شود
پایگاه خبری راد: در اولین روز کاری هفته آینده فعالان بازار سرمایه شاهد عرضه ۷۵ میلیون سهم، معادل پنج درصد از سهام بیمه معلم در بازار دوم فرابورس خواهند بود. هر سهامدار حقیقی یا حقوقی می‌تواند تا ۷۵۰ سهم برای خرید سفارش دهد.
هیاهویی که ۳۵ سال است نخوابیده
پایگاه خبری راد: قانون بانکداری بدون ربا در شهریورماه سال ۱۳۶۲ تصویب و اجرای آن از ابتدای فروردین سال ۱۳۶۳ آغاز شد که محور اصلی آن حذف ربا بود از این‌رو حداقل سود تضمین شده و کارمزد ثابت، جای نرخ بهره را گرفت و سپرده‌های قرض‌الحسنه و عقود متعدد اسلامی در نظام بانکی پدید آمد.
پرونده باز و راه بسته واردات خودرو
پایگاه خبری راد: بحران فعلی واردات خودرو از کجا شروع شد و چه افرادی در ایجاد این وضعیت مقصر بودند؟
مهلت 3 ساله و بخشودگی جرایم دیرکرد کشاورزان خسارت دیده در مخاطرات طبیعی
پایگاه خبری راد: سازمان مدیریت بحران کشور با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و دو بانک مرکزی و کشاورزی ، با تدوین دستورالعملی برای کشاورزان خسارت دیده در مخاطرات طبیعی که سررسید بدهی‌های بانکی‌شان فرا رسیده، تسهیلاتی را اتخاذ کرد.
بخشش دیرکرد بدهی بدهکاران معدنی
پایگاه خبری راد: طبق اعلام مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، معدنکاران بدهکار به این صندوق که بدهی خود را هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند، بابت دیرکرد بدهی تنها سود یک سال را پرداخت خواهند کرد.
ارزش مطالبات شرکت‌ها با توجه به نرخ رشد ارز،  حدود یک سوم کاهش یافته است!
پایگاه خبری راد: رییس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی اعلام کرد که با افزایش نرخ ارز، ارزش مطالبات فعالان این حوزه از بخش دولتی به یک سوم کاهش یافته است.
پیگیری عدم اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی
پایگاه خبری راد: قرار شد کمیسیون گزارشی در خصوص عدم اجرای قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی توسط دولت تهیه و به هیئت رئیسه مجلس ارایه کند.
کمبود سنگ آهن ذوب آهن اصفهان!
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره انجمن سنگ‌آهن ایران علت کمبود عرضه سنگ‌آهن به ذوب آهن اصفهان را، تاخیر این مجتمع صنعتی در پرداخت تعهدات مالی خود عنوان کرد.برخی تولیدکنندگان رغبتی به فروش مستقیم سنگ‌آهن به ذوب آهن اصفهان ندارند چرا که دریافت پول از این مجتمع صنعتی نیازمند انتظار طولانی است.
اطلاع رسانی تخلفات رانندگی از طریق پیامک به مالکین خودروها
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تصویب طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندکی در کمیسیون شوراها خبر داد که بر اساس آن وزارت ارتباطات و فناوری موظف است طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه تخلف متخلفین را در اسرع وقت توسط پیامک به آن ها اطلاع رسانی کند.‌
فروش اقساطی اتومبیل با تبلیغات باورنکردنی!
پایگاه خبری راد: تبلیغ برخی شرکت های فروش خودرو «به قیمت کارخانه صاحب خودرو شوید»است که این شرکت ها مدعی هستند خودرو را ظرف یک تا سه ماه به صورت اقساطی به خریدار تحویل می دهند.