17:48 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

درد

تحویل ۲.۸ میلیون تنی انواع محصولات فولاد مبارکه به مشتریان
رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه گفت:در چهارماهه ابتدای سال جاری ۲.۸ میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان داخلی و صادراتی ارسال شد.
دردسر جدید وزیر صنعت برای بورس در آخرین روزهای عمر دولت !!!
وزیر صنعت در آخرین روزهای عمر دولت با اعلام پیشنهادی برای عوارض صادراتی ۱۶ محصول معدنی و فولادی ، باز هم برای بورس دردسر درست کرد.
اصلاح خط ریخته‌گری یک مجتمع فولاد سبا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از روند تکمیل پروژه نصب قفسه شماره ۷ و نوسازی و تعویض اتوماسیون نورد گرم و همچنین ریومپ خط ریخته‌گری شماره یک مجتمع فولاد سبا بازدید به عمل آورد.
تفاوت قیمت واکسن‌ اسپوتنیک‌ ایرانی با اسپوتنیک‌ جهانی
بعد از گذشت حدود یک ماه از افتتاح خط تولید «انبوه» واکسن روسی کرونا توسط وزیر بهداشت، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا در گفتگویی اعلام کرد که این خط به درد ایران نمی‌خورد.
بهره‌برداری از طرح ملی انتقال نفت گوره - جاسک
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم‌اکنون حدود دو ماه است که تلمبه‌خانه شماره ۲ و دیگر بخش‌های عملیاتی در وضعی پایدار برای انتقال نفت به پایانه جاسک قرار دارند و تزریق و انتقال نفت به خط در وضعی پایدار انجام می‌شود.
شکست بیت‌کوین به عنوان پرچین تورم
نسیم نیکلاس طالب، نویسنده کتاب پرطرفدار قوی سیاه، آماردان و تحلیل‌گر ریسک لبنانی ـ آمریکایی، می‌گوید: بیت‌کوین ارزشی دقیقا معادل با صفر دارد و به عنوان ارز و پرچین شکست می خورد.
بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته در ناحیه نورد سرد
مدیر محصولات سرد شرکت فولاد مبارکه از بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا در ناحیه نورد سرد این شرکت خبر داد.
رشد قابل قبول در انتظار سهامداران است
متغیرهای تاثیر گذار بر بازار در کنار اصلاح قیمت ها، تصور افت شدید برای بازار سرمایه را نه تنها دور از ذهن کرده بلکه انتظار رشد قابل قبول را در بین فعالان بازار رقم زده است.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
به جای مالیات بستن‌های جدید؛ ساخت و ساز کنید
نماد برتر - هنوز هم می‌خواهند با مسائلی مثل مالیات خانه‌های خالی برای خود زمان بخرند تا شاید در زمان مناسب به ساخت و ساز بپردازند.
«غشان» با 48 درد افزایش درآمد روبه رو شد
نماد برتر - شیر پاستوریزه پگاه خراسان در اسفندماه سال ۹۹ فقط از بازار داخلی کسب درآمد کرده و بیشترین میزان درآمد کسب‌شده از محصول «شیر» بوده است.
ریزش 7 درصدی فروش «لخزر»
نماد برتر - بیشترین میزان فروش محصولات "لخزر" در اختیار بخش بازار داخلی بوده که پر فروش‌ترین محصول طی دوره یک‌ماهه «محصولات سرمایشی و گرمایشی» و «محصولات خریداری شده» بوده است.
صنعت شکلات‌سازی از ابتدا تا کنون
نماد برتر- تهیه شکلات فرآیندی طولانی و پیچیده است، اگرچه در طول سال‌ها تغییر و ساده‌سازی شده است. اصطلاح شکلات از کلمه آزتک "xocoatl" گرفته شده و در اصل یک نوشیدنی تلخ بوده که با استفاده از دانه‌های کاکائو تولید و به‌صورت شکلات شیرینی امروزی نبوده است بلکه به‌عنوان یک دارو و تقویت‌کننده انرژی ارزشمند بود.
پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
هیچ پروتکلی را نقض نکردیم
نماد برتر - وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد: تا کنون به هیچ وجه پروتکل‌ بهداشتی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا نقض نکرده‌ایم و با هر کسی که در حوزه حمل و نقل تخلفی در این زمینه کرده است به صورت جدی برخورد کرده‌ایم.