20:05 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دبیر انجمن خودروسازان

داستان احتکار خودرو از سوی خودروسازان چیست؟!
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن خودروسازان ایران به شبهات مطرح شده مبنی بر احتکار خودرو از سوی خودروسازان پاسخ داد.
با اجرای استانداردهای جدید 900هزار خودرو از رده خارج می‌شود!
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: 13 استاندارد از اول دی ماه سال آینده در ایران اجباری می‌شود و چنانچه این استانداردها در ایران اجرایی شود، خودروهایی از قبیل، سراتو، ساندرو، تندر90 ، پراید، پژو و سمند(یعنی تولید حدود 900 هزار خودرو) از رده خارج خواهد شد.
به بهانه حمایت از قطعه سازان؛ خودروی قدیمی تولید می کنیم!
پایگاه خبری راد: با اجرایی شدن استانداردهای جدید طی یک سال آینده، حدود ۶۰ درصد از محصولات فعلی خودروسازی کشور (به خصوص مدل‌های پرتیراژ)، از چرخه تولید حذف خواهند شد و آن طور که دبیر انجمن خودروسازان می‌گوید، این موضوع چالشی بزرگ را برای صنعت قطعه کشور ایجاد خواهد کرد.
ناهماهنگی دستگاه‌های مسوول در اجرای یک مصوبه
پایگاه خبری راد: همه چیز از یک مصوبه شروع شد تا ناهماهنگی دستگاه‌ها و سازمانهای مسوول اجرا، باعث سرگردانی عده‌ای از خریداران خودرو شود.
حواشی توقف شماره‌گذاری ۹ خودرو توسط پلیس/ مردم بازنده ناهماهنگی میان دستگاه‌های مسئول
پایگاه خبری راد: ماجرا از آنجا آغاز شد که هیات وزیران در جلسه مورخ ۹۶/۵/۱۸ به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، خودروسازان را در ازای تولید هردستگاه خودرو با مصرف سوخت بیش از ۵/۸ لیتر، ملزم به اسقاط خودروهای فرسوده کرده است.
پلیس شماره‌گذاری چند خودرو را متوقف کرد
پایگاه خبری راد: به دنبال مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر الزام خودروسازان به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده به ازای تولید خودروهای با مصرف سوخت بالا، پلیس راهنمایی و رانندگی شماره‌گذاری برخی خودروهای داخلی را متوقف کرد.
صنعت خودروی ایران نیاز به رقیب قوی و مستقل دارد
پایگاه خبری راد: با ورود مستقیم برندهای خودروسازی برای تولید خودرو، ایران می تواند هاب منطقه در صنعت خودرو شده و مشکل اشتغال و کیفیت تولید را کاهش دهد.
برطرف شدن نواقص قراردادهای قبلی در قراردادهای جدید خودرویی
پایگاه خبری راد: قراردادهای خودرویی که در سال 95 بسته شده کاملا با قراردادهای پژو و سایر خودروساز ها در 30 سال گذشته تفاوت داشته و تاثیر مثبت آن بر اقتصاد کشور، در آینده نمایان می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد