20:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خون

طرح مجدد خروج نظامیان آمریکایی در مجلس عراق
نماد برتر- نماینده وابسته به ائتلاف الفتح در مجلس عراق از عزم دوباره مجلس برای طرح پرونده خروج نظامیان آمریکایی خبر داد و از نخست وزیر خواست به رای اکثریت نمایندگان احترام بگذارد.
عرضه داروی گیاهی برای درمان نوعی بیماری انگلی طیور
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان داروی گیاهی برای درمان بیماری انگلی به نام "کوکوکسیدیوز" طیور ارائه دادند که به گفته آنها استفاده از این دارو بر خلاف داروهای آنتی بیوتیک محدودیت ندارد، ضمن آنکه مصرف آن موجب افزایش سیستم ایمنی طیور خواهد شد.
دفاتر پستی در دوران تعطیلات کرونایی دایر است
‫نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: مردم نگران بسته‌های پستی خود در تعطیلات کرونایی نباشند‬، دفاتر پستی در دوران تعطیلات کرونایی دایر و تمامی خدمات پستی ارایه می‌شود.‬
دست روی دل مرغدار نگذارید که خون است!
نماد برتر- مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان مرکزی گفت: مشکلاتی اعم از بی ثباتی قیمت حمل و نقل و افزایش قیمت نهاده ها و عدم تخصیص به موقع نهاده دولتی سبب بروز مشکلاتی در صنعت طیور شده که تداوم این مشکلات ورشکستگی بسیاری از مرغداران را همراه خواهد داشت.
واکنش ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، ولایتی و... به ترور دانشمند هسته ایی
نماد برتر- ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، وزیر اطلاعات ، ولایتی ، رئیس سازمان انرژی اتمی و... به ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته ایی واکنش نشان دادند.
داروی کووید-۱۹ ساخت محققان کشور در انتظار تأیید برای پیوستن به پروتکل های درمانی
نماد برتر- فناوران پارک علم و فناوری استان قزوین و دانشگاه علوم پزشکی قزوین موفق به دستیابی به دانش فنی تولید داروی آیورمکتین در داخل کشور شدند.
شکایت محیط زیست از عاملان آلودگی هوای بیدخون
نماد برتر-در پی وقوع آلودگی شدید هوا در حوالی شهر بیدخون در شهرستان عسلویه، و ایجاد آلودگی هوا ناشی از سوزاندن پسماندها، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه با شناسایی منابع آلودگی، علیه عاملین آلودگی هوا شکایت کرد.
طراحی نانوداروی درمان تومور مغزی با استفاده از ترکیبات زردچوبه
نماد برتر- رئیس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از دستیابی به فناوری تولید نانو دارو جهت درمان تومور مغزی با استفاده از کورکومین خبر داد.
بررسی آنلاین فرصت‌های اقتصادی و تجاری فناوری نانو از ۲۴ آبان
نماد برتر- "تریبون نانو و صنعت" رویدادی است که با حمایت ستاد نانو در ۶ بخش از ۲۴ آبان‌ماه به منظور معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در صنایع مختلف و تبیین فرصت‌های اقتصادی و تجاری و کاربردهای صنعتی فناوری نانو برای صنایع کشور برگزار می‌شود.
آغاز رسیدگی به پرونده وزیر سابق راه
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره آخرین وضعیت پرونده عباس آخوندی وزیر راه سابق دولت یازدهم توضیحاتی داد.
کی میگه مرغ نمی پره؟!
نماد برتر- مدتی است بازار مرغ و تخم مرغ دچار نوسان شده و قیمت ها سر پایین آمدن ندارند، چند روز پیش مرغ با قیمت حدود 17 هزار تومان به فروش می‌رسید، اما در حال حاضر قیمت این کالای اساسی به بیش از 20 هزار تومان رسیده و در این روزهای تلخ کرونایی اوقات مردم را تلخ تر کرده است، برخی که توان دارند به ناچار با همین قیمت ها خرید می‌کنند و برخی که اقشار ضعیف تر جامعه محسوب می‌شوند چشم انتظار کاهش قیمت هستند تا شاید مرغ به سفره هایشان برگردد.
عرضه نفت سفید عمده شرکت ملی پخش در بورس انرژی
نماد برتر- رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفت سفید عمده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواهد بود.
دستبرد به بزرگترین گنجینه جواهرات ساوه
نماد برتر- گنجینه جواهرات ساوه این روزها ناامن شده، البته سرقت یاقوت های سبز کار سخت تری است، اما یاقوت های سرخ را براحتی می توان به سرقت برد، شبانه یا حتی روزهنگام، وقتی از نگهبان و نگاه های نگران خبری نیست.
افتخار قیچی این ربان نصیب چه کسی شد؟
نماد برتر- پروژه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی مسکن مهر که نفس دو دولت را در بخش زیرساختها گرفت در شرایطی روزهای پایانی خود را طی می کند که سهم دولت قبل از تحویل واحد ۶۹۰ هزار و سهم دولت فعلی یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد است.
ایران شفاف‌‌ ترین در اعلام آمارهای کرونا است / هشت ماه التماس !
نماد برتر- وزیر بهداشت با اعلام اینکه ایران در گزارش آمار کرونا شفاف‌‌ عمل می کند، گفت: هشت ماه التماس می‌کنیم مردم مراقب باشند تا بیمار نشوند !