04:50 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خشم

استقبال از پرندگان خشمگین در شرایط کرونایی
نماد برتر- شرکت روویو اینترتینمنت که سازنده مجموعه بازی موبایلی پرندگان خشمگین است، از رشد ۱۶۰ درصدی سود عملیاتی سه ماهه دوم خود به دلیل کشش بیشتر کاربران به سوی بازیهای ویدیویی در شرایط قرنطینه کووید ۱۹ خبر داد.
 لیبی: دولت وفاق ملی منقضی شده است
نماد برتر- یکی از مسوولان ارتش ملی لیبی اعلام کرد، صلاحیت دولت وفاق ملی پایان یافته است و نیروهای "ارتش ملی" آماده دفاع از ملت لیبی در برابر اشغالگری ترکیه هستند.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
چین از افزایش جدید تعرفه‌ها جست
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد آمریکا به توافق مقدماتی با چین رسیده که افزایش برنامه ریزی شده تعرفه‌ها در هفته جاری را به تعویق خواهد انداخت و در جنگ تجاری میان دو کشور، آتش بس ایجاد می‌کند.
لااقل پولش را بدهید!
پایگاه خبری راد: یادداشت/ علی سرزعیم، اقتصاددان
راهکارهای افزایش هوش عاطفی
پایگاه خبری راد: هوش عاطفی (هوش هیجانی) یا EQ به عنوان یک مهارت با محبوبیت روزافزون در دنیای حرفه‌ای شناخته می‌شود.
رابطه چین و آمریکا شکرآب شد
پایگاه خبری راد: چین در جنگ تجاری با آمریکا موضع تهاجمی‌تری گرفت و اعلام کرد ازسرگیری مذاکرات میان دو اقتصاد بزرگ جهان تا زمانی که واشنگتن روند خود را عوض نکند، بی معنی است.
بازی خطرناک ترامپ با قیمت نفت
پایگاه خبری راد: جنگ تجاری ترامپ قیمت‌های نفت را در آغاز هفته جاری پایین برد اما تصمیم آمریکا برای اعزام یک ناو جنگی به خاورمیانه که نشانه واضحی از احتمال تشدید درگیری‌ها در این منطقه است، بازارها را ملتهب نگه داشت.
آیا اوپک برای جبران کمبود عرضه نفت گام برمی‌دارد؟
پایگاه خبری راد: با تصمیم آمریکا برای پایان دادن به معافیت‌ها برای واردات نفت ایران، تشدید درگیری‌ها در لیبی و تداوم بحران در ونزوئلا، ظرفیت تولید مازاد اوپک دوباره در کانون توجه بازارهای نفت قرار گرفته است.
واقعیتی که با تهدید سعودی‌ها برای حذف دلار آشکار شد
پایگاه خبری راد: تهدید عربستان سعودی برای فروش نفت خود به ارزهای دیگری غیر از دلار در صورت تصویب قانون ضداوپک در آمریکا، یک تهدید توخالی است اما شدت تنش‌ها میان این دو دولت بر سر قیمت‌های نفت را نشان می‌دهد.
جلوی بچه‌ها غُرِ بی‌پولی نزنید!
پایگاه خبری راد: «این روزا دیگه کسی نمی­تونه ماشین خارجی خوب سوار شه به جز دزدا! این روزا کسی نمی­تونه شغل درست و حسابی برای خودش دست و پا کنه مگه اینکه به یه جا وصل باشه! این روزا ...»
تعرفه‌های تلافی‌جویانه هند علیه آمریکا به تأخیر افتاد
پایگاه خبری راد: هند یک بار دیگر اجرای تعرفه‌های بالاتر تلافی‌جویانه روی برخی از کالاهای وارداتی از آمریکا را به تأخیر انداخت.
دعوای شدید آمریکایی‌ها بر سر سیاست تحریم‌های ضدایرانی
پایگاه خبری راد: تیم امنیتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره تمدید معافیت از تحریم‌های نفتی علیه تهران برای شماری از کشورهای خریدار نفت ایران به شدت دچار اختلاف شده است.
بزرگترین خودروساز آمریکا به چه می‌اندیشد؟
پایگاه خبری راد: شرکت جنرال موتورز به تازگی تایید و اعلام کرده است که قصد دارد برای احداث و راه اندازی یک کارخانه جدید برای تولید انبوه خودروهای الکتریکی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کند.
فیس‌بوک خود را پاک کنید!
پایگاه خبری راد: برایان اکتون، یکی از بنیان‌گذاران واتس‌اپ، خطاب به کاربران اعلام کرده است که حساب کاربری خود را در فیس‌بوک حذف کنند.