18:47 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خرید ارز

دلار راه صعود طلا را بست
نماد برتر- نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد با ماندن قیمت طلا در یک بازه محدود، فضا اندکی مبهم شده و خوش بینی کارشناسان بازار به روند صعودی این فلز ارزشمند در کوتاه مدت رنگ باخته است.
صعود نفت در آستانه دیدار روسای اوپک پلاس
نماد برتر- قیمت نفت روز دوشنبه در بازار نیویورک در آستانه دیدار کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس به منظور ارزیابی این پیمان، به بالای ۴۲ دلار در هر بشکه صعود کرد.
دلار در سراشیبی قرار گرفت
نماد برتر- شاخص دلار کاملا از کانال ۹۳ واحدی عقب نشست.
چین رقیب اوپک شد
نماد برتر- بخشی از نفت مخازن عظیم چین به بازار بین المللی راه پیدا کرده و معامله گران از این فرصت برای خرید نفت ارزان و فروش مجدد آن به پالایشگاههای منطقه ای استفاده کرده اند.
ادامه رشد بانکی ها در بازار سرمایه
نماد برتر- 25 خرداد، شاهد عرضه صف‌های خرید و بازار متعادلی خواهیم بود. به نظر می‌رسد که ادامه رشد بازار بستگی به رویداد‌های مثبت جدید خواهد داشت.
قیمت ارز کاهش یافت
نماد برتر- قیمت ارز نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۰۰ تومانی همراه بود.
ارز ثابت ماند
نماد برتر- قیمت ارز در نخستین روزهای سال جاری با ثبات همراه است.
ارزانی کم‌سابقه محموله‌های نفتی پرطرفدار برای هندی‌ها
نماد برتر- شرکت‌های پالایش نفت هندی در پی شیوع ویروس کرونا که تقاضای چین برای خرید نفت را کمتر کرده، گریدهای نفتی پرطرفداری را خریداری می‌کنند که قیمت برخی از آنها حداکثر ۱۵ درصد ارزان‌تر شده است.
دلار عقب رفت
نماد برتر- افزایش تمایل معامله گران به خرید ارزهای امن باعث عقب‌گرد دلار شد.
بیت کوین ۱۰ هزار دلار را رد کرد!
نماد برتر- ارزش بیت کوین در معاملات امروز بیش از پنج درصد افزایش یافته است.
قیمت ارز ثابت ماند
پایگاه خبری راد: قیمت خرید ارز در بانک‌ها نسبت به روز گذشته ثابت بوده و تنها قیمت دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی کاهش ۵۰ تومانی داشته است.
صعود کم‌سابقه ارزش پول ملی سوئیس
پایگاه خبری راد: ارزش فرانک در بازارهای جهانی به بالاترین سطح خود در دو سال اخیر رسید.
سوئیس ارزش پول خود را پایین می‌آورد
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی سوئیس از آغاز دخالت خود در بازار ارز خبر داد.
سرانجام دلار با تشکیل بازار متشکل ارزی...
پایگاه خبری راد: سرمایه‌گذاری در بازار ارز، یکی از جذاب‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در ایران طی سال‌های اخیر بوده است، به طوری که بسیاری از مردم از سرمایه خود برای خرید ارز استفاده می‌کنند و این در حالی است که ریسک این بازار بسیار بالاست.
"نه" به دلار!
پایگاه خبری راد: سرمایه‌گذاری در بازار ارز نه‌تنها ریسک زیان را برای خریدار در پی دارد، بلکه در سطوح گسترده به اقتصاد و مردم نیز فشار می‌آورد. از سوی دیگر باتوجه به کاهش ۲۰۰۰ تومانی نرخ ارز در دو هفته و هشدارهای رییس کل بانک مرکزی نسبت به اینکه نوسانات بازار ارز سیاسی است و این بانک هر زمان که بخواهد نتیجه بازار را با ذخایری که دارد تغییر می‌دهد، سرمایه‌گذاری در این بخش به شدت مورد هشدار و ریسک قرار دارد.