18:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جلوگیری از فساد

بازهم توقف کامیون‌ها در مرز بازرگان!
پایگاه خبری راد: دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد: کامیون‌های اروپایی و ترکیه‌ای که حامل بار برای ایران هستند در مرز بازرگان متوقف مانده‌اند، در حالیکه اکثر این ماشین‌ها حامل مواد غذایی، دارویی و مواد فاسدشدنی هستند که طبق قوانین جهانی باید بدون توقف، اوراق‌شان بررسی و از گمرک خارج شوند.
حمایت نمایندگان و کارشناسان از «طرح شفافیت» رییس‌جمهور
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان با مثبت ارزیابی کردن دستور رئیس‌جمهور به وزارت صنعت برای ارجاع عوامل فساد در واردات خودرو به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معتقدند باید با متخلفین با اشد مجازات برخورد شود.
انتقاد نماینده صنعتی ها از قطع برق صنایع
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت و معدن کشور گفت: قانون ارزش افزوده فشار زیادی به صنعت وارد کرده است و در واقع کمر این بخش را شکسته است .
 دولت تاکنون برای سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی نگرفته است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا به امروز در خصوص سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می‌شود.
جیب‌های بسیاری به بهانه دور زدن تحریم پر شد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی در نحوه تخصیص ارز را موجب جلوگیری از فساد و رانت دانست و گفت که بروز پدیده‌هایی مثل بابک زنجانی محصول عدم شفافیت بوده است.
تاکید دولت بر مولفه‌های شفافیت، تعامل و پاسخگویی به عنوان الگوهای موثر ارتباطی خود با مردم
پایگاه خبری راد: همزمان با فرارسیدن روز جهانی ارتباطات، دکتر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پیامی ضمن تبریک این روز به همه کنشگران ارتباطی کشور مولفه های اصلی ارتباطی دولت و مردم را تبیین کرد.
سرنخ عمده فسادهای موجود «بانک» است
پایگاه خبری راد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پرونده فسادی پیدا نمی‌کنید که سرنخ آن بانک نباشد. داد و ستدها، تامین مالی‌ها، تقاضاها و پاسخ به آنها باید الکترونیک باشد. اگر دولت الکترونیک شکل بگیرد فساد از بین می‌رود.
جاسازی انسان در کامیونهای مرز بازرگان ماکو!
پایگاه خبری راد: رانندگان کامیون‌های ترانزیتی حامل بار به مقصد ایران، ترکیه و اروپا به شدت از وضعیت موجود در گمرک زمینی بازرگان اعلام نارضایتی می‌کنند.
اجرای طرح سیماک نقش موثری در توسعه اقتصادی دارد
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره‌ شرکت پست ایران گفت: اجرای طرح سیماک نقش موثری در تحقق دولت الکترونیک و توسعه اقتصادی دارد.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی با توجه به کاهش دما
پایگاه خبری راد: جلوگیری از تردد کارگران در انبارها بدون رعایت نکات بهداشتی با توجه به شروع فصل آنفلوآنزا، پوشاندن تنه نهال‌ها جهت حفاظت از سرما زدگی، تنظیم تغذیه ماهیان با توجه به کاهش محسوس دما از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (21 تا 24 دی‌ماه) است که از سوی اداره هواشناسی کشاورز صادر شده است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: ادامه عملیات کشت محصولات پاییزه شامل گندم آبی و دیم و جو با توجه به فعالیت سامانه بارشی، ادامه برداشت خرما، تسریع در برداشت ذرت با توجه به کاهش دما، خودداری از ادامه کاشت چغندر قند پائیزه، از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ۶ تا ۹ آذرماه است.
صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی سدی در برابر رکود و بیکاری
پایگاه خبری راد: ارزش افزوده و بهره وری در بخش کشاورزی که تاثیر فراوانی در افزایش صادرات غیرنفتی دارد را باید از مزایای مهم صنایع تبدیلی و تکمیلی دانست.
صفحه قبل | صفحه بعد