05:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جزییات

«صندوق وقف» با نیات خیرخواهانه در راه بازار سرمایه
افراد خیرخواه با استفاده از «صندوق وقف» می‌توانند واحدهای این صندوق را دریافت کنند و مدیر صندوق به نیابت از این افراد اقدام به خرید سهام و صرف منافع آن در امور خیرخواهانه می‌کند.
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام "وهامون" مشخص شد / جزییات واگذاری
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری هامون صبا که به دلیل تعطیلات چند روزه انجام نشد ، چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شد .
عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا؛ بزودی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا خبر داد و گفت: با ورود کل تولیدکنندگان سیمان کشور به بورس کالا این صنعت رسما از نظام قیمت گذاری دستوری خارج می شود.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
سیر تا پیاز فروش متری مسکن در بورس کالا
با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران در مجمع سالانه این شرکت خبر از اتمام مراحل راه اندازی معاملات اوراق سلف مسکن در بورس کالا داده بود، مهدی مساحی، سرپرست مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران عملکرد این بازار و نحوه کارکرد آن را تشریح کرده است.
اصلاح قانون پرداخت سود سهام با قید فوریت انجام می گیرد
به گفته عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، اگر نیاز باشد تا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه، اصلاح قانون تجارت انجام شود به طور حتم با قید فوریت در دستور کار مجلس قرار می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام خواهیم بود.
خروج سرمایه های سرگردان از بازار طلا
سرمایه های موجود در بازار طلا با اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه از این بازار خارج می شود، اما این اتفاق بعد از مشخص زمان و چگونگی این قانون رخ می دهد.
گوگل تهدید شد!
نماد برتر - گوگل یکی از نخستین شرکتهای بزرگی بود که کارمندانش را در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به دورکاری از خانه فرستاد اما اکنون که خواستار بازگشت کارمندانش است، بعضی از آنها حاضر به بازگشت نیستند.
چقدر با نومدارهای «فارکس» آشنا هستید؟
نماد برتر - هر کدام از نمودارهای فوق مزایا و معایب خاص خود را دارند. شما مختارید یک نوع یا ترکیبی از هر سه نوع را داشته باشید.
تورم 110 درصدی کالاها در زمان خواب دولت!
نماد برتر - افزایش تورم در ماه گذشته به نحوی بوده که کالا و خدمات بین ۲۰ تا ۱۱۰درصد نسبت به پارسال افزایش قیمت داشته است و «روغن و چربی ها» در صدر این گرانی قرار دارد.
راه‌اندازی شبکه اجتماعی ترامپ تا ۳ ماه دیگر
نماد برتر- یکی از مشاوران ترامپ اعلام کرد رییس جمهور سابق آمریکا که پس از وقایع حمله به کنگره در ششم ژانویه با تعلیق حسابش در توییتر فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی روبرو شد، ظرف دو تا سه ماه آینده پلتفرم خود را راه اندازی می کند.
نوزادان 1400 سهام هدیه می گیرند!
نماد برتر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای با اختصاص سهام یک میلیون تومانی برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۰ موافقت کردند.
کانون سهامداران حقیقی و شرکتهای مشاوره تشکیل می شود
نماد برتر - رئیس سازمان بورس وعده داد طبق مصوبه هیات مدیره ، کانون سهامداران حقیقی و شرکت های مشاوره سرمایه گذاری نوع دوم با سرمایه کمتر تاسیس شوند .
هیات مدیره "سیستم" با افزایش سرمایه جدید از تجدید ارزیابی موافقت کرد
نماد برتر- شرکت همکاران سیستم که به تازگی اقدام به تصویب افزایش سرمایه ۳۵ درصدی از سود انباشته کرده از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
احتمال عرضه سهام پرسپولیس در فرابورس تا چند روز آینده
نماد برتر- معاون سازمان خصوصی‌سازی، ضمن بررسی آخرین جزییات عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس، از احتمال عرضه سهام پرسپولیس در فرابورس تا چند روز آینده خبر داد.